Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, January 13, 2011

seronok betol kelaz petang tadi., kerap kali terdengar bunyi: OOOoooooohh.. wakaka


again on 3D modelling.,
hari ni seronok sangat belajar maya modelling
bayangkan macam baru masuk ke dunia baru
kelas chuu x ramai dari lepasan diploma
so, x ramai yang tahu basic 3D maya ni :P

macam-macam dapat belajar
yang paling kelakar, bunyi ni selalu je keluar time dalam kelaz tadi-->
OOooooooo...
Waaahhhh...
Yeeyyyyy!!!




teruja;
wakaka menarik2 (^__^)





***
 my first time ever 
(^__^)






sticky note: looking forward my internship., go go CHUUy0k!!

8 comments:

  1. best gilaaaaaaaa!!!!
    jeles nye aku !!
    huhuhuhukkkkk

    kalo dalam kelas aku melangok je. haha. tembus sampai 7 lapisan dinding tahu!haha

    ReplyDelete
  2. haha grup korangla kuat mlalak OOOOOOOhhh je td tuh...hahaha

    ReplyDelete
  3. Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
    Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

    Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

    ReplyDelete
  4. @tqaAwesome: xpe tqaa., alang2 dah dlm kelas tu bia smpai 70 lapis dinding pon xpe., jnji sk0r ekeke

    ReplyDelete
  5. @deeya_89: ahaha., twu xpe.., sonok dok ngn nano smlm haha

    ReplyDelete
  6. @ Mr. Swift: tengs polo saye., hepi new year jugek :)

    ReplyDelete
  7. @ Aida Zafirah: yup., best ^0^

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.