Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, January 29, 2011

aku, cek tim dan budak perempuan tersebut



status: baru balek dr the mines.

****

budak2 bawah umur memang suka cari pasal dengan aku
kalau perkara ni berlaku, jangan terus naik angin,
mungkin kanak2 tersebut ingin menarik perhatian anda
(baik hati kan? wakaka)

tapi tapi tapi

hari ni aku dan cek tim telah ditakdirkan 
bertemu dengan kanak-kanak macam ni
haiss., x bagi chance langsung dekat orang lain
kalau boleh, 
mintak la ayah adik belikan satu bawak balik rumah ye
^__^

terima kasih dik, ajar kami bersabar :)



at last kami biarkan budak tu conquer sorang2
kesian, nampak excited betul ^^



sticky note: cannot wait till tomorrow, semoga semuanya berjalan lancar :)

18 comments:

  1. haha ...

    sian . .
    budak2 kan .
    :D

    ReplyDelete
  2. @nelly: iye., sabar je lah :P

    ReplyDelete
  3. benda tu mmg bapak dia dah bayar untuk dia sorg je. *tgn didada. mata keatas* lol

    ReplyDelete
  4. @azam shah: itu ler pasal, bende tu aku rase mmg utk dia sorang.,
    *tgn didada mate ke ats :D

    ReplyDelete
  5. @ antzgirl: ipad saj0r hehe :P

    ReplyDelete
  6. @ farah: nk g picnik lagi ^^ nk ikot ?

    ReplyDelete
  7. budak2...hahahah...nak buat macam mana....:D

    ReplyDelete
  8. haha
    sabar itu separuh daripada iman .

    ReplyDelete
  9. hahaha!!
    sabar je lah.. budak2 kan.. :)

    ReplyDelete
  10. hihihih budak2....biase laaa dik...
    dah dah, namo marah2....cool adik sayang

    ReplyDelete
  11. ko ni.. tak padan besar betol.. nak berebut plak :p
    hahaha

    ReplyDelete
  12. hahahha., bukan aku la., budak tu yang berebut dengan aku :D

    ReplyDelete
  13. @peanut: hahaha.,tgk gamba atas tu., byg2 jam mahal weh :P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.