Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, January 31, 2011

oh! hujan yang turun bagaikan mutiara. mutiarakah?


semalam cek chuu pegi port dickson
sumpah dah sampai PD
tinggal lagi nak terjun dalam laot tu je
tapi memandangkan cuaca tak mngizinkan
terpaksa batalkan hasrat tersebut





tenkiu semua yang teman chuu semalam
next time kite pegi lagi ye
bawak baju hujan har har har 

*time hujan, aktiviti luar agak terbatas*
so, cuti dok umah diam2 okei :)



sticky note: i wish i can sit beside you and see the sunset together yaww

18 comments:

  1. @peanut: xpe., next time aw:D

    ReplyDelete
  2. hay jauhnye dari penang ke PD?
    ko dok mane ha?

    ReplyDelete
  3. @ tqaAwesome: aku dok slagor lar., ko KL en tqaa..

    ReplyDelete
  4. wah2. memang frust la. baru nak syok2 kan. hua3

    ReplyDelete
  5. aida dtg sini....:)
    sekarang memang musim hujan...
    baru haritu plan nak g mandi2 ngn family...
    trus cancel sbb ujan...

    ReplyDelete
  6. ko dok mane????
    slngor katne?
    aku tak pasti la tmpt aku ni KL ke slngor. hahaha.

    alamat slngor tapi bile ta'aruf, aku ckp aku dari KL hahaha.
    ko dok mane??

    ReplyDelete
  7. heheheh.. hujan punya pasal..spoil habis.. heheheh...
    anat fllow mellow kamu

    ReplyDelete
  8. @ Mirashada: x pe la., ade hikmah tu :D

    ReplyDelete
  9. @Aida Zafirah: itu ler, plan silap timing lak, x sangka ujan :PP

    ReplyDelete
  10. @tqaAwesome: aku selangor dekat2 nan perak, tp klu taaruf aku cakap rawang agagaga., nk jugak :PP

    ReplyDelete
  11. @ANATI SOKI: tengs anati, :)

    ReplyDelete
  12. rawang? ouh dekat la gak tuh.
    aku skola kat rawang dlu. tau? SBPI rawang. hehe.
    perak nak ke tapah tu kampong aku. hehe :p
    nak gak gtau.

    ReplyDelete
  13. @ tqaAwesome: tawu2, klu cmtu lalu ler umah aku, tu pom klu x ikot highway :D

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.