Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, July 16, 2012

Diam?


Kadang-kadang aku terfikir, tulisan yang kini aku tulis bukan lagi untuk aku atau kamu dan aku sendiri keliru ke mana arah tuju yang aku pandu. Sedang aku melakar bait kata ini pun pasti ada yang terdetik di dalam hati--aku tak mahu ambil tahu. Lalu semuanya yang aku ingin luahkan di sini akhirnya bersisa dalam kotak draft menunggu sang empunya membaca luahan hati aku. Sememangnya hanya untuk kamu.

Andai aku ada di hadapan kamu dan sekiranya kamu ada di hadapan aku--aku syak kamu tak akan bersangka begitu dan kamu tahu akan itu. Salah aku menulis apa yang sepatutnya tidak perlu dan tidak langsung aku maksudkan begitu. Doa yang terbaik dari aku buat kamu dan keluargamu. Semoga semuanya baik-baik saja. 



29 comments:

  1. terkadang aku juga bingung memikirkan bait2 tulisan adakah untuk dir atau diri lain?
    emm..sekurangnya ianya sudah terbait sendiri mngikut rentak hati mahu rentak kaki..dan itu sudah cukup meringankan..! :)

    Ameen semoga segalanya baik2 saje bak bait2 ayat ini! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang nyata bait ini bukan untuk kamu tapi untuk 'kamu'..tp disebabkan kamu sudi baca jadi terima kasih :)

      Delete
  2. lol..ni ko tulis untuk sapa?hahaha..jgn tulis gaya ni la chuu..otomatik otak aku urat tesimpul..hahaha..

    #chuu emo :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan selalu aku simpulkan urat otak kau kan bundle..tp aku rasa mcm tak patot untuk menulis perkara yg emo2 sebab takot rosakkan mood org lain huhu.,

      Delete
  3. wahhhh..aku tak setuju dgn bundle..kehkeh..pada aku, entry nih memang best..thumbs up chuu..:-bd

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab stail tulisan kau macam ni.,betol x? btw thanks~

      #lupa aku afk kau seminggu :|

      Delete
  4. aku cuma boleh tulis macam ni ketika aku betol2 beremosi :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...takpe chuu..sesekali aku terima..

      h lain la..dia old fesyen..orang tua katakan..hahahaa...

      Delete
    2. aku percaya ckp kau yg h ni org tua :P

      Delete
    3. err., gurau je., kau ckp kau 17 tahun kan (d)

      Delete
  5. dan aku maafkan kamu... lalala...

    yang menbaca,
    mell..

    ReplyDelete
    Replies
    1. err terima kasih ats maaf yg diberi..

      Delete
  6. Replies
    1. kadang2 kalau org lain berduka kita tak akan mampu untuk gembira.,

      Delete
  7. waa.. tulisan ko 2,3 kali aku ulang baca.. awat hang ni.. huhuhu.. x mau sedih2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. err emosi sikit..baca lg 4,5 kali pun dialu2kan

      Delete
  8. Style baru! Tukar mood ke Chuu? Haha!

    *Aku ingin sekali ambil tahu apa ada dalam hati kamu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehee., mood bertuka mmg cmni liyaa :P

      Delete
  9. saya blurr dengan entri ni. ditujukan buat sapa ye??? (sambil mengesat mulut yang berbuih2)

    ReplyDelete
    Replies
    1. err., untuk seseorang yg jauh tp dekat dlm hati :">

      Delete
  10. hey chuu! awat.. sedih ka ni.. sapa la tu daalam hati tu.. aaihhhh.... ^^

    ReplyDelete
  11. sedih la time ni., emosi mnguasai diri :P

    ReplyDelete
  12. terasa bagai diri melalui deja vu sebab persoalan ini keluar, "macam pernah kubaca, tapi di mana ya??". serupa gaya metafora H jer lagaknya. esok bergembiralah.

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.