Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, July 26, 2012

Bila Ada


Masa aku kecik budak kelas aku selalu je nak cucuk dimple aku.
Tapi kau takut pulak? Kau ni comel betul haha. 

45 comments:

  1. Replies
    1. onie ganas semenjak dua tiga empat lima menjak ni. hahahaha

      Delete
    2. onie bukan sepanjang masa brutal ke? =p

      Delete
  2. senanye ada dimple tuh cantik tau. :)

    ReplyDelete
  3. dimple ? ouhh jarang sangat di muka kuu.....

    ReplyDelete
  4. kau ni comel betul lah, mcm aku je.. :P

    ReplyDelete
  5. ahaha, suka ye main cucukdimple. mesti dalam dimple dia kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. err., sebenarnye xtwu nk ckp dlm ke tak hehe

      Delete
  6. kau ada pimple tak chuu? aku nak cucuk pimple..kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, reti ke encik h? bape upah utk sebijik >.<

      Delete
    2. reti la..aku ada 'izajah' dalam bidang perpimplean tau..:-w

      Delete
    3. amboi., x penah dgr plak ijzah kepimplean =))

      Delete
  7. aku suka lubang pipi ko chuu..takde lesung batu leh gak guna pipi ko wat tumbuk sambal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni jenis x syg kawan ni., rabak la pipi aku haha..

      Delete
  8. owh cucuk niple... eh...puasa...

    ReplyDelete
  9. aku nak kena sengih lebar.. baru nak kuar segala lesung.. hahaha..

    # tingat lak dimple kapadia.. bobby.. kehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oke r tu mell., at least kua gak hehehe.,
      #aku baru lepas gugel sape dimle kapadia tu hahaha :P

      Delete
  10. cacat yang cantik kata orang. kata aku pemanis wajah...so hai chuu yang manis. hehe. 'kawan' aku sangat dalam dimple dia boleh buat tadah air mata mengalir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai aien yg manis juge hihi..amboi sampai dpt tadah air ye., kite pena try jugak tp serupe lopak air je haha :P

      Delete
  11. dimple chuu dalam,kita jealous ni,haha

    ReplyDelete
  12. hihihi..

    akk ada dimple tp sblh je..

    tp xsuka cucuk2 ea..hehehe :p

    salam ramadhan chuu..nak duit raya dtg umah :p

    ReplyDelete
  13. syoknye ade dimple :)

    nasib baik bukan pimple ^^

    dill.

    ReplyDelete
  14. Comel je nak cucuk dimple. Haha! Penah tak pimple tumbuh kat dimple Chuu? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh pimple x berani tumbuh kt dimple., sebab xde motif dy tumbuh kat situ, tenggelam je,,x terserlah kepimplean lol

      Delete
  15. jeles kat org ada dimple. adik bongsu aku dimple kiri dan kanan double.kiri kanan jugak awek dia.hahaha..

    cun la ada dimple.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha lelaki ade dimple nmpk manis lah hanie XD

      Delete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.