Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, July 22, 2012

Hati Bentuk Kiub

Mungkin tiada apa yang aku ingin kongsikan, mungkin tiada apa yang aku ingin tuliskan. Kejap, pada firasat aku banyak sangat mungkin itu tidak baik untuk diamalkan. Cuma aku terasa nak update blog. Hari yang dilalui tetap sama. Sama yang aku maksudkan di sini mungkin kau pun tak faham melainkan kau ada bersama aku. Sekali lagi mungkin.

Berbekalkan doa dan tawakal, ditambah usaha, disertai rasa postif, diselitkan rasa yakin, dicurahkan rasa syukur dan mengharapkan barakah ramadhan. Semoga perjalanan aku untuk esok lancar dan tenang, dipermudahkan urusan dan dimurahkan rezeki. InsyaAllah..


34 comments:

  1. Replies
    1. *positif

      InsyaAllah Chuu..semoga dipermudah..:) <- senyum lembu

      Delete
    2. Saya ingin mendukung komen H ini setinggi mungkin semoga ianya akan diperkenankan hendaknya.

      2nd.

      Delete
    3. hahaha lol mr.h ini jer komen pertama die '1'..hahaha...btw, 3.

      Delete
    4. terima kasih doa., semoga doa kalian sentiasa mengiringi ku dan anda juga, semoga dipermudahkan setiap urusan yg datang :)

      4 -__-ll

      Delete
    5. Kukirimkan hatiku buat chuu. Tp berbentuk <3 :)

      Delete
  2. Semoga perjalanan chu untuk hari ini lancar dan tenang, dipermudahkan urusan dan dimurahkan rezeki. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan ye chuu :))

    selamat berpuasa chuuu

    ReplyDelete
  4. insyaallah akan dipermudahkan,amin :)

    ReplyDelete
  5. berbekalkan doa semoga perjalanan yg dijalani hari-hari dipermudahkan . utk kita semua jugak .aamiin.

    ReplyDelete
  6. hati bentuk kiub? ice cube perhaps? Hehe.
    papehal pun, berjalan tanpa henti. Dia sentiasa ada. jangan berputus asa! chayok2 chuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish ice cube plak tcer yuyu ni ><
      chaiyok2 utk yuyu jugak :D

      Delete
  7. slamat berpuasa tau :) sesame mngejar extra pahala buln ramadhan ni :)

    ReplyDelete
  8. salam ramadhan.moga ramadhan kali ini lebih bermakna

    ReplyDelete
  9. chu prac ke dik?

    all the best!

    smoag dipermudahkan dan selamat berpuasa..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe xde la kak., ade urusan nk selesai sikit., tp da settle da :P

      Delete
  10. aku nak update blog tapi aku bz gila..hampeh betul..

    p/s : diharapkan kuih sempertart yang hilang dapat ditemui..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha bundle., taon ni sempetart x twu r bole buat x., da 2 tahun aku ingt tahun ni kalau nk buat kena bg betul2 sempurna. semperit 1, tart 1 :P

      Delete
  11. semoga dipermudahkan segalanya chuu. insyaAllah.

    ReplyDelete
  12. hati aku bentuk bintang kasi ko pinjam ...
    jaga leklok :)

    ReplyDelete
  13. semoga segala urusan chu dipermudahkan ye..:D
    hati dya bentuk pyramid..hihihihihi

    ReplyDelete
  14. So, camne perjalanan kau setakat ni Chuu? Aku sentiasa doakan semuga dipermudahkan okeyy! Unntunglahh Chuu da abes blaja. Err tetiba ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. uish untung sgt., pertama kali aku rasa dpt on9 aman damai cmni kehkeh

      Delete
  15. kiub macam kiub ais ke. O.o

    chuu entry ni da lama baru aku komen.so aku assume semua yg ko doa tu dimakbulkan. dilancarkan urusan. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks hanie., even entry lama2 pon kau dtg drop komen. syg lebih boleh? =P

      Delete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.