Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, December 2, 2011

Se-Ronok

"Kamu semua ni kira beruntung dapat lecturer macam ni, boleh gurau-gurau lagi" macam tu lah lebih kurang dialog lecturer aku. Lecturer untuk subjek Penjanaan Imej Berkomputer. Beliau sememangnya antara lecturer yang sporting kat school art. Mungkin sebab sifat beliau yang mudah didekati menjadikan pelajar senang berkomunikasi dengan beliau. *Oh apekah ini; skema betul aku mendengarnya.

"Oo.. seronok ye kamu".. kata beliau selepas membuat lawak dalam kelas kelmarin.
"Dua ronok la .. hahaha" kawan aku yang lain mencelah..

Lecturer aku terus menyambung, "kalau banyak seronok?"
"Beronok-ronokkk.." masing-masing menjawab dengan gelak tawa.

Dari suatu sudut, kawan aku (seorang perempuan berbangsa cina) melaung dengan nada yang agak tinggi.

"BUKAN LAH!! its MULTI RONOK!"

lol.

15 comments:

  1. haha..kalau ronok ganda dua puluh tiga lak? :p

    ReplyDelete
  2. wah....seronok la lau klu mcm tu..hoho

    ReplyDelete
  3. teringat masa studi dulu, lect2 sgt2 ohsem

    walaupun ada gak yg poyos...

    :D

    ReplyDelete
  4. haha...seronok kalo dapat lecturer yg sporting gak kan.. baru laa enjoy time blajar :)

    ReplyDelete
  5. ha ah..
    nape bunyi cam lucah?
    ahaks.

    ReplyDelete
  6. hahahahaha..multi ronok. ok.ok.ok.

    kem salam sejahtera kat kawan ko tu.

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.