Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, December 29, 2011

Motor Oldskool Ayah


Pagi tu cerah je. Aku temankan mak ke kebun. Menaiki motor ayah yang dah kian oldskool kelihatannya. Side mirror, break semua ke laut. Tapi tu lah yang digunakan ayah untuk mencari rezeki buat keluarga. Sayu.

Dengan berhati-hati aku bonceng mak. "Mak dok leklok" Mak tersenyum--agaknya sebab takde side mirror mane aku nak nampak hihi. Tiba-tiba mak bersuara, "Dulu kecik-kecik mak bonceng kamu naik basikal, sekarang kamu bonceng mak pulak"

Dalam hati aku berbisik -- Mak... :')

11 comments:

  1. dulu kecik kecik mak kita yg blanja kita mkn,
    skrg kita la plak kan:D

    ReplyDelete
  2. abah aku pon pakai motor oldskul lagi..made in japan woo.hehe..

    ReplyDelete
  3. dulu..nak apa jer..minta kat mak.. pasti mak belikan..skang.. mak minta apa jerkk.. kami pula akan belikan..

    sayang mak :)

    ReplyDelete
  4. mak gua dari dulu smpi skerang still ingat gua spoloh taun hahahaha

    ReplyDelete
  5. rndu mak ngan nnek aku kt jb tu,,. huarrgghh nk blk!

    ReplyDelete
  6. kalau nana dudulu, mak nana selalu basuhkan baju2 nana..skg nana pulak ler..hehe

    ReplyDelete
  7. mesti comel kan chuu dgn mak naik moto. heeee. <3

    ReplyDelete
  8. oldskul oldskul juge
    keselamatan hendaklah dijage

    kueh

    ReplyDelete
  9. huuuu..ko buat aku rindu gila tahap gaban kat mak aku. >.<

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.