Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, September 13, 2011

Chuu Jr.?

Untunglah kalau ada yang masih ingat. Entah ada yang ingat aku tergolek kat tepi highway tak sampai-sampai Penang LOL!  Alhamdulillah dah selamat tiba. Lega sikit semua urusan pendaftaran dah settle. Tinggal lagi aku pelik kenapa duit PTPTN yang masuk tak naik-naik. 
*Bahagia lebih la kalau dapat lebih XD


Singgah melawat family pakcik jap-- Chuu and Chuu junior
Shomel and Sweet kan? wakaka XD


18 comments:

  1. nanti dh kerja jangan lupa bayar balik PTPTN tu... hoho... eh? tetiba lak...

    ReplyDelete
  2. selamat ngadap buku segala bagai..hik..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. sebijik mcm ko...so ko leh la bayangkan mcm mana anak ko pada masa akan dtg nanti kan... hehehe

    ReplyDelete
  4. @tukang karut: doa2 la aku dpt baya semula :P

    @ Ungu Violet: terima kasih ^^

    @ Ungu Violet: tu kazen saye :P

    @eton: xde sebijiknye.,hahaha

    ReplyDelete
  5. shomel rupenye chuu ni. jarang dpt tgk gambo. hehe.

    eh eh tu anak ke. wah..nampak cam adik beradik la.. (hehe gurau je).

    ReplyDelete
  6. nampak ke kasih sayang kitorang kat kek tu. oh bagus la..hahaha.

    ReplyDelete
  7. chuu kecik.. tudung kasi blakang sikit, muka tak nampak der.. muka kiut tu.. Chuu besar maintain je an? haha

    ReplyDelete
  8. ce kongsi PTPTN tu,hahahaha :P

    ReplyDelete
  9. comelnye budak kecik tu :) adik chuu ke?

    ReplyDelete
  10. wah lom apa2 dah de chuu jr..hrs ada ringtone baru ni nanti utk new entry ngeh ngeh

    kiut la beb!!bdk tu kiut...chuu? urm urm urm


    HAHAHAHAHA

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.