Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, September 3, 2011

Otak Hijau



*Background Hijau--Nasib baik tak berlaku ^^~

20 comments:

  1. wakakakaa,

    takpetakpe, nama pun raya yea =)

    ReplyDelete
  2. tuan rumah ni pemalas la.. hahah..budk tu kata lepas blah..

    ReplyDelete
  3. waaaaa leh bawa balik tu , nak kena datang beraya kat sini ahhhh

    ReplyDelete
  4. @ muhamad hanif : haah, setahun sekali je ., pheww

    @ kotak bulat : ahaha. x berlaku lagi XD

    @nana: ape2 pon ijau haha

    @touya: moh ler dtg., angkut sume XD

    @Tukang Karut: sila bawak bekas lebih ye haha

    @ Ym.Bundle [Blog.Sampah]: kau mmg kuning. geng digi kan hihi

    ReplyDelete
  5. Hahaha abis smua di makannya eh
    Jue pnah p braya umah ken, ade bebdk dtg..abis smua mende sweet muet *ditapau* dlm kocek hahaha

    **A'ah dkat klcc =) kalau weekdays dpt la jue ngan hanie luangkan masa, weekend x dpt =)

    ReplyDelete
  6. err,tak faham la dengan "*Background Hijau--Nasib baik tak berlaku ^^~" tu.. maksudnye..?

    ReplyDelete
  7. hahaha...ade ke tetamu camni. budak budak la biasa kan. nasib baik la raya. kalau tak raya, soh dorang basuh pingan ngan bekas kuih tu. =)

    ReplyDelete
  8. penat tambah kuih dlm balang..hehehehe..bise la dek chuu

    ReplyDelete
  9. kuih yang sedap kompom meaw abihkan satu balang tang tu jugak,hahaha!

    ReplyDelete
  10. chuu..di manakah dikau. belum habes raya ke beb. senyap je.

    ReplyDelete
  11. chuu, uisshh kalau boleh la kan pasing pasing berat. beta sangat berbesar hati memberi seikhlas hati. apatah lagu jue. hehehe..mampos aku kalau jue baca ni.

    ReplyDelete
  12. hahahah!
    dasat, bakul plastik sekali d bg..
    amik kaw...

    ReplyDelete
  13. Hahahahaha:D
    Jadik kottt kat rumah aku..
    Adik aku bengang jek..
    Hahahahha:D

    ReplyDelete
  14. haha... tak payah jamu makanan pun takpe kan... bukan main syiok lagi derang belasah kuih2 tu...

    hahaha...

    nice doodle.. comel2 jer...

    salam perkenalan...
    jika sudi singgah la blog saya... ^^

    ReplyDelete
  15. budak2 ler tuh prgai gitu hehee ^_^

    ReplyDelete
  16. kagum teknik lukis kartun ni.. simple tapi kreatif.. gambatte ^^

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.