Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, February 20, 2011

sekitar pilihan raya; bukan belog politik :)


perghh., lama deh aku x update blog ni., aku rase la walaupon pada hakikatnya baru tiga hari. lama la tu okei! things menjadi semakin hari semakin semak. banyak benda kena catch up. 


By the way.. siapa yang namanya student usm samada yang memegang kad matrik usm mahupon yang kad matriknye telah hilang mesti tahu, (kalau tak tahu jugak aku tak tahu la korang hidup ke tidak xD) sekarang ni mereka-mereka sekalian yang terlibat dan seluruh warga kampus tak kurang busy agak-agak mengalahkan wakil-wakil DUN nak bertanding dalam pilihan raya. 




promotion berbayar, terima kasih.

every year memang macam ni ler., semoga berjaya diucapkan kepada semua calon yang bertanding, err tahun ni aku nak buat undian pos lah..malas nak pegi tapak bley tak^^ so doakan saye pergi megundi 21hb ni  ye. *GIGIH kan? :D



sticky note: undilah saye wakil konstituensi umum cek chuu:P

8 comments:

  1. hari tu saye g mengundi secare x sengaje ! HAHA :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. tp dia org mlm2 suka memekik la.. sakit telinga aku dgr... huhuhu

    ReplyDelete
  3. @ jeely: boleh pulak x sengaja @___@

    ReplyDelete
  4. @ diamuslima: alaa., aku tahu kau pon memekik same haha xD

    ReplyDelete
  5. bile la uniten nk buat hari mengundi gak ye...

    ReplyDelete
  6. macam ampaian kaen plak sis tengok poster2 tuh....huhuhuh

    ReplyDelete
  7. @nadia ar-rumaisha :klu x cukup ampai meh ler tumpng :P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.