Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, February 16, 2011

Bertuah betul nuffnang ni. tapi aku lagi bertuah nampaknya!



lima hari sebelumnya: chuu!! tiket wayang chuu dah selamat dalam mesin basuh., tengok ni dah hancur., x boleh nak pegang. maaf.. 

****

okei, sekarang undur lagi tiga hari kebelakang. nak dijadikan cerita aku yang bernama cek chuu telah dihadiahkan dengan 4 keping tiket menonton wayang percuma dari pihak nuffnang yang budiman. seronok; itu je 1st thing yang datang. tapi aku kene collect tiket tu kat ofis nuffnang di KL, so memandangkan aku berada di penang... "cek rumput, boleh tolong ambil tiket tu untuk chuu tak?" 

"boleh"

senang je kan? aku pon senang hati, tambahan pulak bila dapat tahu tiket tu dah pon berada di tangan cek rumput sekarang.

"nanti saye poskan tiket tu kat kamu"

****

lapan hari selepas itu: aku redha je lah dengan ape yang berlaku. aku dah berangan tengok wayang free dengan kawan-kawan, lepas tu post entry kat blog, "NUFFNANG & TGV BELANJA AKU TENGOK WAYANG" harapan! mungkin bukan rezeki aku., kalau x, boleh la aku tengok wayang free.,kan?


23 jam sebelum ini: hari semakin larut. sekejap lagi jam menunjukkan tepat pukul 12 tengah malam. tiada ape yang aku harapkan, selain..mintak2 soalan test esok senang; ngekk betol time ni la nak ade ujian..grr (last minute stdy; ilike :P)

"kamu nak tengok something tak?? tadaaaaa!!"

melihat tiket yang masih sihat walafiat mambuatku rase nak tikam laptop depan mate aku ni bertubi2. sesungguhnya prank yang kamu rancang amat menjadi. tahniah2.. tipah tertipu mak hakhak :PP






tenkiu buat semua kawan2 yang wish birthday saye
tenkiu kak yaya for the cake
tenkiu nesa for the present
tenkiu cek rumput for being nice to me
terima kasih mak, sebab melahirkan saya
alhamdulillah saye masih bernafas :)



sticky note: i wish i am 20 again :P

8 comments:

  1. hahahah~besnye dorang bat g2...ngeee~nasib wak x nangis~

    ReplyDelete
  2. lol.. hahaha.. kena jgk la dgn en rumput kan.. ari tu bkn main sedih ko dpn aku yek.. hehehe

    ReplyDelete
  3. sekali guna teknik flash back ...

    citer apa weh ?

    ReplyDelete
  4. ingat kan tiket tu dah xde dah...hahahaha...:)

    ReplyDelete
  5. banana had fruit 2 times...lol~

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.