Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, February 7, 2011

Contest "Owh, So Wonderful!" by Sophie Al-Yahya

klik gambar utk link terus ke info contest

********


lovely sakura in tokyo


ouchh, so wonderful! memang wonderful., seumur hidup aku ini lah kali pertama aku melihat pemandangan dikelilingi bunga yang cukup indah. SAKURA?.. in tokyo? cop cop.. okei caption di bawah gambar tu fake semata2 [berangan sampai ke tokyo] ekceli detik manis ni dirakam sewaktu aku menuntut di kolej matrikulasi pulau pinang (KMPP). 

Fakta aku memang betol; pokok sakura (agaknya) tersebut ditanam di sekeliling kawasan kolej dan hanya berbunga sekali dalam setahun iaitu lebih kurang pada bulan mac-april setiap tahun. at dat time ramai pelajar akan meluangkan masa petang2 lepas blek dr kelas utk menikmati keindahan suasana tersebut, pakej amek gambar sana-sini..nak buat kenangan katanya. tapi aku paling x boleh lupa kata2 dari lecturer aku-->

"pokok tu berbunga setahun sekali je, dan bila ia mengeluarkan bunga, tandanya x lame lagi para pelajar akan meninggalkan kolej.."

argh, sedih betul dengar ayat lect. aku tuh! life aku kat matrik adelah antara the best thing ever yang aku ade.,

** student matrikulasi bertukar setiap tahun. tempoh pengajian sesingkat 1 atau 2 tahun saje. so area bulan 4 cmtu kami akan blah dari kolej sob sob**





p/s: tengs tqaa, sudi tag aku :) so passing this tag to azam, farah dan amirrah zawani.

sticky note: rindu kenangan terindah di matrik..

7 comments:

  1. wahhhhh tak sangke ade pokok ni kat malaysia ....hehe, alaahh aku saje je join contest ni. hek3. gud luck weh! :p
    harap2 ko menang yep! ^_^

    ReplyDelete
  2. waaa... cantik2.. mcm bunga kat depan asrama aku.. hehehe

    ReplyDelete
  3. mmg wonderful lah..
    tak tau pulak kat matrix penang ada pokok ni.. mmg cantik..

    gud luck.. eyh ditag rupanya :)

    ReplyDelete
  4. bunga tu tak lawa , tapi awek yang kat bunga tu yang lawa ...lalalala

    ReplyDelete
  5. tak pernah tahu pokok ni boleh hidup di Malaysia.

    wonderful.noted. thanks for joining =) & good luck.

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.