Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, February 17, 2011

just another tag: contest pose menarik


Cek chuu yang budiman (agaknya) x sampai hati nak tengok cek amoy makan hati sebab tolak tawaran beliau join contest ni., maka saye dengan rendah diri turut serta menjoinkan diri dalam contest tersebut^^


klik sini utk join 


Skodeng peserta lain semua mempertaruhkan gambar2 hebat, cun dan meletop! cek tuan contest kate korang nk tunggang tebalik ke hape tak kisah.. err, bagi gamb0 ni boleh x? ni kire pose jugak ke err..




teka la mane 1 cek chuu antara 2 orang kat atas ni. 
setiap kali tengok gambar ni mesti chuu nak tergelak bhahaha!


tag untuk girls only, so passing this to: nesa , tun , deeya_89
gambatte ne!

6 comments:

  1. hahahahahha.. lain dari yg lain... awesomeee... ;DD

    ReplyDelete
  2. ada harapan menang ni.. idea baru.. hehe!! gud luck yea :)

    ReplyDelete
  3. hahahaaha..bergune jgk gmbr nih..
    tq 4 tag^^

    ReplyDelete
  4. wah ..gud luck chuu ..
    smart o0o .

    ReplyDelete
  5. meh aku boco rahsie!chuu yg belah kiri!!!bahahhhahaha

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.