Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, February 5, 2011

mak saye memang penyayang orangnye. mak anda?



"masakan emak paling sedap"
[sila angkat tangan tanda setuju]


since aku ade di rumah ni, percaya bukan mak aku sorang yang akan buat macam ni, tetapi semua ibu, perasan x kalau korang balik umah, mest mak korang nak masak yang sedap2 plus makanan fav korang?


mak saye merupakan ibu yang penyayang jadi kalau aku balik penang, then aku call mak, "mak, teringat la sup ayam yang mak masak" hehe, at that time hati seorang ibu pasti rasa terkilan memikirkan anak2 mereka, ntah makan ape kat luar sana, padahal aku ok je h0h0 [aku pernah buat sekali je bende ni okei] xley buat selalu, kesian mak, terkilan s0kmo. baik kan aku? [ayat mintak pelempang]






dis is my last day at home before the next coming holiday
ntah bile la holiday tu agaknye >___<"


sticky note: back to penang, back to be an islander bhahaha

4 comments:

  1. @Heidi Shafiq: okei siap., bak dtg 2hengget hahaxx:P

    ReplyDelete
  2. pasal sempit duit lagi la mak risau.. hehehehe ;P

    ReplyDelete
  3. @Dayang: kalau duit mak salu marah;
    kau ni boros betol lahh.,
    tapi bagi jugak hihi :P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.