Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, February 21, 2011

i am getting older

[tajuk nak besh je., cakap omputih ler konon]

****

aku semakin tua dewasa., kedewasaan yang banyak mengajar erti hidup., daripada kesilapan yang lalu mahupun pengalaman. tapi aku tahu aku tetap aku., walau pun orang kata perjalanan masih jauh tapi aku risau dengan apa yang akan aku lalui., sebab aku x pernah tahu ape yang akan berlaku., ape yang akan datang., macam mana aku, dan siapa aku... di masa depan.



(sunset 06feb2011-perjalanan ke penang)


sticky note: langit tak selalu cerah :'(

9 comments:

  1. ak tatau nk komen ape, tp nk komen gak. ok, komen

    ReplyDelete
  2. @nesa: umo hanya nombor :D
    yg penting pengalaman mengjar hidup :)

    ReplyDelete
  3. hahahah tua2 chu, tua lagi sis tau....hihihihih

    ReplyDelete
  4. chuu dah keropot..huahuahua..gelak jahat..

    ReplyDelete
  5. kita tak tau apa yg akan terjadi nanti.. :D

    ReplyDelete
  6. moral of the story.ko orang tua........................bhahahha

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.