Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, November 26, 2010

tuhan masih sayang



"kaki saye kene potong., belah kiri.."

otak aku kacau bilau. mata terkedip-kedip.,
dan x lama kemudian.. T___T
betol ke berita yang aku terima ni?
ya Allah., ujian ape ni?

baru sekejap tadi kita main kejar2., lari sana sini macam x hengat dunia., tetiba nikmat yang ada tu ditarik semula., macam mana dengan masa depan kamu? macam mana kalau kamu nak sambung blaja.,? macam mana kamu nk kerja.,? macam mana dengan saya.,? macam mana..

siapa2 dengar berita macam ni., tengah berjalan pon akan rase kepala otak macam tertinggal kat blakang., dunia rasa berpusing2., otak kacau-bilau dan mula lah satu-persatu bayangan datang menerjah. kalau bayangan yang indah2 xpe oit~


"kalau kaki saya kena potong betol2., kamu nak saya?"
[speechless]


***

p/s --> x tawu la kalau ade yang terase ke x ., bagi yang terasa., saye nak mintak maap. ekceli ragu2 untuk taip entry nie., sangat., maaf saye hanya manusia biasa~


sticky note: nasib baik kaki kamu x kena potong betol2., mmg mcm nk kne tempeleng laju2 ..auww.. xD
xoxo♥

7 comments:

  1. 1st !!!

    hahaha....lempang je laju2....:P

    ReplyDelete
  2. woww., laju komen bhai!
    btw., semua selamat aje :)

    ReplyDelete
  3. kne sentiase brsedie en..hmmmm

    ReplyDelete
  4. @bahey: ermm iye.. benda kalu nak jadi x boleh dijangka., hmmm

    ReplyDelete
  5. muahahah...sbb ak da agak ko akn buat pnye entry nh...XD

    ReplyDelete
  6. @peanut: suke ea kaw., haha
    terserlah tanduk tuh :P

    ReplyDelete
  7. ye...saye mmg kijam...muahahaha....

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.