Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, November 18, 2010

penang kata mari; rumah kata GO!


demi menghabiskan malam yang masih berbaki di rumah
aku tarik mak utk tengok lagenda budak setan sesame.,
note yang terletak atas meja.,
dan menunggu untuk aku terus baca beliau
aku ketepikan., tolak jauh punye~


tapi baru tengok siket mak dah ngantuk


"xpe lah..,mak pegi la masuk tido dulu ek.,tengok lain kali"

okei., gudnite
ready untuk kembali ke pangkal jalan :P




gambar di atas--> aku naek sampan menyeberang ke pulau pinang kahkah :P




sticky note: saye rindu rumput saye, ye!


8 comments:

  1. sapa 3 makhluk kat seberang tu wei.. hehehe

    ReplyDelete
  2. @diamuslima; makhluk belaan aku., hahaxx., byk la pulak makhluk ko eh :P

    ReplyDelete
  3. @syafiqah ezam shah; uiks., name mcm azam shah kt atas ni., ngee., ^^

    ReplyDelete
  4. @azam shah; salah r., bubye mommy!! hak3

    ReplyDelete
  5. awak ni buat lawak lah naik sampan p penang! ahaha

    ReplyDelete
  6. enna nk tumpang naik sampan la tuh :P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.