Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, November 26, 2010

penipu yang menipu si..


entry untuk peringatan bersama :)
petang tadi enset aku yang dah lame menyepi tiba-tiba berbunyi, ade msg masuk., time tu aku baru je lepas maghrib, aku baca msg tu dengan teliti sebab kandungannya agak memusykilkan aku., selesai je baca., aku terus panggil mak, bagi mak baca pulak.,


kahkahkahkah!!
tergolek kami dua beranak baca mesej tu


disebabkan agak kemalasan nak taip., msg tu berbunyi macam ni:

"ayah lagi ada masalah.." grrr, ayat pon da mcm bangla., hakhak :P



padahal sah-sah time tu ayah aku tengah aman damai kat masjid., pastu mak x puas hati. aku cakap try la call ayah., kahkahkah~ depan mata je phone ayah berbunyi.. rupanya ayah x bawak phone loL, bila ayah balik je dari masjid aku pass msg yg aku dapat tu kat ayah, hampir ayah nak bawak g balai polis haha~

tapi aku tengok no tu agak pelik jugak., panjang semacam je~ ntah la . tapi aku bajet kalau yang jenis menggelabah siket tu komfem dah bagi RM 30 kat penyangak tu., kiranya ade jugak la peluang beliau untuk berjaya dalam penipuan sebegini :P




sticky note: lu nak kencing kaki kencing., opss., saye bukan kaki kencing okei :P



16 comments:

  1. nombor dr lombok tu. lol
    tolong topup aku skali eah
    hehe

    ReplyDelete
  2. tu la pasal., aritu aku buat entry psl mat lombok., pastu ade org dr lombok komen lol.,hahaha

    ReplyDelete
  3. tipu tipu je. bangla sekarang dah pndai menipu

    ReplyDelete
  4. lepas ni kena lebih berhati-hati..:)

    btw, entry ni lawak! ;p

    ReplyDelete
  5. no indon tu . haha man man ah nak menipu suruh org topup pon. lawak betul

    ReplyDelete
  6. @ Sca Ndx; tu la., mcm2 tektik sekarang ni >.<

    ReplyDelete
  7. @shazleenhairuddins: uiks, x ley banyak2., takowt terkantoi pulak ., agaknye la haha

    ReplyDelete
  8. @little cart00n: mmg lawak., :P

    ReplyDelete
  9. @rainbowskittle: erkk? twu plak tu no indon., iye ke=="

    ReplyDelete
  10. bhahaha...no ko brtuah r yan...dpt msg dr mat indon/bangla/lombok...:P

    ReplyDelete
  11. @peanut: biase r., kahkah., malangnye semua bkn taste aku ngeh3 :P

    ReplyDelete
  12. nak buat yang baru lah...

    "hello ini polis, ayah anda ditahan dibalai. Nak 5 ringgit jamin beliau..topupkan no nie, saya tolong jamin. :

    ReplyDelete
  13. HAHA lol na tipu ta agak agak =.=''

    ReplyDelete
  14. @zoul: hahah., polis pon nak paw ke :P

    ReplyDelete
  15. @kuri: x sempat nak agak2 =.=

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.