Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, August 1, 2011

Cin-Cau-Yeop's


Pergi blog sana-sini cerita pasal ramadan dan puasa. Memang larh! Nama pun bulan puasa tak kan kau nak cerita pasal deepavali pulop? Semalam classmate aku SMS, Fatiyah namanya. Ucap salam ramadan kat aku. Untung lah, praktikal kat JB dapat cuti.

"Jangan jelesss" kata Fatiyah
"Takpe, kerja pun satu ibadah" - aku reply.

Wahaha, pandai tak aku sedapkan hati?  :P




P/S: Biasanya kalau sahur aku minum susu secawan cukup. Pagi tadi sahur air tin+air putih 5 teguk. Okei, sleep back LOL !

Alhamdulillah, dapat sahur :)

19 comments:

  1. chuu, Happy fasting!
    sahurn jgn lupaaaa :)

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa ye chuu :) semoga ramadhan kali ni memberi seribu erti buat awak ye dear....

    ReplyDelete
  3. g blog sane cter puase, g blog sini cter puase... xpe2.. x ngumpat kan..? slamat~ nnti kite buka same2.. hikhik~!!

    ReplyDelete
  4. kedai mana yg jual air cincau yeop?
    teringin nak rasa., hahahaha.. :))

    ReplyDelete
  5. @yanyan: u too yanyan ^^

    @ezmaliza: awk pon, taw. hepi fasting :D

    @fazreen: mne ade mngumpat. x baik ouh haha

    @Botak: ntah, aku tak tahu, tetibe ade dlm peti ais :P

    ReplyDelete
  6. ish2.. minum cincau je.. tp ok la ko leh tahan sampai buka.. tp td perut sapa yang berbunyi kat office yek.. hahaha.. gurau je.. :p

    ReplyDelete
  7. Alolo cute gilaaa lukis air kotak macam tuuu! :D

    ReplyDelete
  8. Selamat raya menjalani puasa ibadah kan nya pun.. adoiyai...!

    ReplyDelete
  9. chuu minum air tin? waahhh. meriah sahur chuu ni. hekhek

    ReplyDelete
  10. @ Umie Artoqiemie: ayaq cincau lor

    @eton: wahaha, tgk pulak arini tahan x XD

    @ Budak Chomot : air pom dpt sttus comel h0h0

    @ Khuzrin Kamarudin: pestaim baca ayat kau, x paham aku dibuatnye. haha

    @ ninja hamimo: mmg meriah hahaha

    ReplyDelete
  11. wahahahha..ini minum stok sampai berbuka ke?

    ReplyDelete
  12. meh laa se tin dua. dahaga ni~ hohoho

    ReplyDelete
  13. woot woot. mana boley tido pas sahur..

    ReplyDelete
  14. @Abbey: moh ler sini, ku bagi sedas dua.
    eh eh. setin dua XD

    @Hanie_Dew: bo-leh-larh hahaha

    ReplyDelete
  15. @Kapten Atok: lebih 2 tahun sahur tak makan. Klu mkn sakit perot >.<

    @Hanie_Dew: bole bole..*tetap berdegil XD

    ReplyDelete
  16. memang mantain badan, kalau hari2 sahur macam tu,,hehehe

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.