Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, August 23, 2011

Paling senang di alam semesta!


Awal-awal pagi lagi mak aku dah gegar bilik aku. Macam segmen Ben Ashaari pulak *Abg Ben kan suka buat segmen gegar-gegar nih :P Minggu ni maraton kuih raya; Cornflakes Bermadu---kuih raya paling senang di alam semesta! 

Cornflakes, butter dan madu. Bakar lebih kurang 5 minit dan siap. NGAPP!! opss..puasa. Tapi dah bakar ke, belum bakar ke aku tengok macam sama je. Korang rasa gambar kat bawah ni mana satu dah bakar, mana satu belum bakar? 






Jawapannya, takde beza..dua-dua belum bakar XD

26 comments:

  1. paling senang di alam semesta II ialah memakannnya. haha

    ReplyDelete
  2. mggu maraton wat kuih,,nano dah 2 jenis,,kacang mazola mabeles n tempeyek penyek,,,mlm ni conflex bulan madu,,ngah ngah ngah

    ReplyDelete
  3. wah rajinnye laa buat biskut raye... aku tiap2 taun yg tunjuk je.. sobsobsob~~ :(

    ReplyDelete
  4. waaa....aku suke cornflkes madu...sedap!!!

    ReplyDelete
  5. @zaaid:muwahaha., kena try dulu haha

    @Umie: mne ade tipu, kp yg sebenar nih haha

    @pyka: tu pling senang di alam buana XD

    @nano: amboi nano., lagi maju nmpknyeeee :P

    @nesa: gudluck , nesa kan men game kt fb tu skang haha

    @abbey: huhuhu, kuih tunjuk pom ade jugek :P

    ReplyDelete
  6. Hahaha jahat kan soh maun teka2..punyalah smangat tgk pe obezaan antara 2 pix hehehe

    Psst; ingat Hanie eh hihi..dia bz 2-3 hr ni, tgh nak setelkan kerja b4 bcuti=)

    ReplyDelete
  7. paling senang dibuat,paling senang dingapp..haha

    ReplyDelete
  8. aku nak buat biskut raya takda oven la pulak..adehh

    ReplyDelete
  9. kat rumah pun tengah maraton buat kuih raya ni. ada bekotak kotak cornflakes. aku tengok je la. malas nak masuk campur. nyebok time makan je. hahahaha..

    ni sume anep punya pasal. pandai pandai cop aku jiwang. Chuu! jangan tepengaruh!

    ReplyDelete
  10. @jue: bergurau senda di bulan mulia ekeke., hah elok lah tu, utk hanie,, siapkn b4 cuti, pastu settle :D

    @jaya jr: nak ngapp memang senang. 1 saat dan ngapp!

    @ Ym.Bundle [Blog.Sampah]: pegi la beli, oven dah murah..huahua! tp kat rumah ni pki yg old skool punye. zaman oven arwah nenek . Rock ouh XD

    @ Hanie_Dew: wah, masa makan mmg syok nk myebok kan HAHAHA. Btw, teori anep tu mmg mmpengaruhi ramai org ouh XD abes la haniee :P

    ReplyDelete
  11. ahhh..chuu pandai buat cornflakes salut cekelat tu tak. leceh tak?

    nak soh adik ipar aku buat. kalau leceh tak payah la.beli je.

    ReplyDelete
  12. @Hanie_Dew: salut cekelat? tak penah pulak buat. tapi rase mcm gaul ngn coklat masak je., hakhak. kalau tak yakin jgn lah, kang x jadi lak hihi. baik tnye yg lebih arif :P

    ReplyDelete
  13. yang senang tula,meaw buat penah hanguih,kahkahkahkah :P

    ReplyDelete
  14. banyak2 kuih kuih ni paling mummy suka...

    ReplyDelete
  15. @meaw: dia mmg sekejap je., n cepat hangus ., ade madu kan.. haha

    @zures: mummy: kalau suka boleh la try buat. senang je. org yang jual mmg untung byk :D

    ReplyDelete
  16. pergh! sedapnya mata mmandang :D
    trgugat pose HAHA

    ReplyDelete
  17. @ Arez Razin: alamak! jgn ckp cmtu.
    rasa besalah lak letak pic nih ><

    ReplyDelete
  18. zaya zukaaa tgkkk gambaz gambaz chuu tangkap. kreatif. <3

    ReplyDelete
  19. ibu wat gak kat umah tapi kitorang dlm proses habiskan..
    Ha-ha-ha!

    ReplyDelete
  20. huhu kat umah banyak giler biskut ni. sorang beli 2 kotak. dalam umah tu ada 5 6 orang bayangkan banyak mana.hahaha..masa untuk makan telah hampit tiba.

    ReplyDelete
  21. yea.. mak ko pakai bling2 yang kita beli tu.. hahaha

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.