Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, August 17, 2011

Chuu memang macam ni..


Chuu selalu pergi bazar ramadan dengan abang chuu. Ayah chuu cakap pasar ramadan (PARAM) :P  Itu pun kalau abang balik. Jalan sama-sama pusing satu bazar tuh.



Tapi chuu jarang pergi bazar ramadan dengan ayah...


Erkk! Ayah..  >__<''



18 comments:

  1. hahahahhahahhaa.. umie lagi lah malas..
    dengan omak dan opak sekalipun..x suka gila suasana PARAM -.-

    ReplyDelete
  2. hahahak... hai chuu~~ lame xterjah sini... untung laa pegi bazar. aku xjejak kaki lagi kt sane... huuuu~~ jalan sesorang laa best ouh~ buleh usha2~ wakakaka.. *gatal

    shoutbox loading. tinggal jejak kat sini lah ! :p

    ReplyDelete
  3. tapi klo jalan sorang laju sket..haha

    ReplyDelete
  4. huhuhu, itu biasa ada pada kaum lelaki..malas nak berjalan..ekk

    ReplyDelete
  5. nano x pi lg bazar kat kmpg,,alasan,,,xsuke brhimpit2 nk beli mknan,,,masak sudah,,lg syokkkkk!!!!

    ReplyDelete
  6. hahaha!! kalo kena pg sorang2 mmg la tanak =_=

    ReplyDelete
  7. @umie : x suka sesak2 kan.. rimas., tp dok umah je pong boring meh :P

    @abbey: huu., ade pon kau eaa.. uik nak usya jgn sorang2 weh, ajak aku skali hihi xD

    @Jaya Jr: betol! sgt setuju, melulu je jln hahha :D

    ReplyDelete
  8. ~Nana 귀여운~ : erkk., tak semua laki kot mls jln., klu tak kat bazar tu sume org pompuan hee :P

    @nano: blnje la chuu mam masakan nano ngee~

    @Amirrah: tahu xpe., x feeling.. jd mr lonely Y___Y

    @ Ym.Bundle [Blog.Sampah] : Sempoi sangat -__-"

    ReplyDelete
  9. anat suka beli dgn ayah.. mintak apa smua ayah yg blnjakan .. hhehehehe

    ReplyDelete
  10. frankly cakap.laki memang rela tunggu dalam kereta dari jadi shopin'mate kepada perempuan.serius.

    ReplyDelete
  11. malas nak jalan ramai ramai orang tu..

    selalu aku je yang tunggu dalam keta. hahaha

    ReplyDelete
  12. hahaha kesian..tp guys x kisah la daddy ke, asben ke, bf ke..mmg krg gemar pgi tmpt gini kan
    urm kecuali diaorg nak beli sumting =)

    ReplyDelete
  13. ala2.. kesiannya.. lain kali pi dgn abg hang je yea.. hehehe.. boleh pau sekali.. kekeke

    ReplyDelete
  14. hahaha ! chuu yg kene beli sndiri ekk . hehe . xpela lg best

    ReplyDelete
  15. aku pegi bazar skali je tahun ni, itupon ngn ayah aku. hehe. kalau kluar ngn ayah mmg nikmat dunia ! xminta pon duit tapi akan automatik masok poket ;p HEHEHE

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.