Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, June 6, 2012

Trolling In The Deep Lalala~

Bas dah mula bergerak. Ye, aku dapat rasakan. Aku selak tirai yang menutupi jendela. Memang dah bergerak..takde rasa-rasa lagi--kali ni aku yakin. Dan kemudian aku berpaling ke kiri menatapi seraut wajah yang ku rasa amat mendamaikan. Mungkin kedamaian dek kasih dan sayang yang tertanam. Aku senyum--bahagia. Bahagia kerana ada dia menemani aku dalam perjalanan kali ini.

Cukup untuk aku katakan yang aku hanya berangan. Tettt!

*****

Dari tingkap bas sekadar cuma. Aku jenguk kepala keluar, harapan untuk menatap wajah kau kali akhir sebelum aku bertolak. Ye, aku sendiri kini. Tatapan wajahnya yang penuh shahdu, aku tak tahu apa yang bermain di dalam hati dan minda kau. "Gonna miss you..



Dan aku berangan lagi--ada dia menemani aku..

*****

Hakikatnya aku memang sendiri. Terkedek-kedek angkut beg galas warna hitam berkasut snekers. Baget dah cool sangat lah tu? Semua tu belakang cerita, aku dah selamat sampai. Huntonglah, orang lain study week, aku study month muakhakha :))


Babai Penang..haihai Selangor :D

35 comments:

  1. Hahaha! Berangan jek keje ko ek...

    ReplyDelete
  2. duk umah bukan tuk makan tidur je tau... untuk study month!

    eh... mana gambar lesung pipi chu ya g cantik tu...aku rindu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. em salunye lg 2-3 hari nk exam baru bukak buku la tk.., teruk la aku ni :(

      lesung pipi ape ni? xtwu2 lalala~

      Delete
    2. chu... aku rindu dengan lesung pipimu chu!

      Delete
  3. ko mmg kuat berangan...suka makan berangan tak..

    yea..yea chuu da balek..chuu da balek...

    ps:bz report aku belambak ni..meh sini tolg..ko cuti kan.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. buah berangan sedap okei., bakan x mo benti haha., tp betol ke boleh buat angin klu mkn byk2?.. kang kentut memanjangggggggg haha

      Delete
    2. aku tatau la kalau makan asyik kentut je.aku tak penah makan oi..banje la..

      Delete
  4. Berangan je . Aku ingatkan ape la. Hahaha . Trolling deep ehh chuu . Kehkehkeh.

    Wednesday is a troll day

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari ni hari ape pon aku da x ingt -___-

      Delete
    2. Mmg sah kuat berangan ko ni .
      Berangan itu menarik
      Rase mcm berangin jekk .

      Delete
  5. berangan jelah chuu jika itu je yang mampu temankan kau buat sementara waktu...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh betol2., tp berangan selalu pon x elok :P

      Delete
  6. lama tak makan buat berangan..ko selalu sangat cuti pesal ha :-w..best laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat berangan yg masak dlm kawah beso., ade bnde itam tu :D besh ouh...sini susa jmpe la., ke aku yg x jmpe tah

      Delete
  7. berangan adalah satu2nya kuasa yg manusia ada.. hahaha.. welcem to selangor.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuasa berangan ke haahaha., :D

      Delete
    2. betul tu mell..berangan bukan kena bayar pon..hehe

      Delete
    3. ko nak jadi apa pun boleh kalau berangan.. kuasa tu... kahkahkah..

      Delete
  8. ni kat sg nibung,haha.

    untung bercuti,gua nak masuk sem baru dah ni,sobs

    ReplyDelete
  9. nana pon suka berangan gak tuh..lalalala :P

    ReplyDelete
  10. jgn nak bercuti sgt.. ade 1 paper exam uii.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. malang sungguh sbb ade lg 1 paper kehkeh...

      Delete
  11. jangan nak in the deep sangat-lhaaaa. ><

    ReplyDelete
  12. sabar la ye.gudluck exam tu.huhuh

    ReplyDelete
  13. all the best utk final exam ye chuu sayang :)

    ReplyDelete
  14. perghhh... berangan je lebih ko ne ek.. hidup dalam illusi.. hahaha

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.