Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, May 2, 2012

Jemputan Ke Pameran Seni



RINTIS Sprout 2012 merupakan satu program yang mempamerkan hasil karya seni pelajar tahun akhir pusat pengajian seni usm. 

Bagi sesiapa yang berada di sekitar Penang, utara tanah air, mahupun sesiapa saja yang berminat, saya menjemput anda untuk hadir bersama-sama menyokong dan memeriahkan pameran ini yang bermula pada 18 hingga 20 May bertempat di Straits Quay Penang. Sekian Terima Kasih :)

25 comments:

  1. teringin gak aku tengok bende apa projek ko tu chuu..tapi sebab jauh, ko letak gambar jela kat blog ko ni ye :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku jmput dtg utk tgk artwork kwn2 aku, artwork sendiri segan la., sbb kwn2 yg lain lg power. aku kan pemalu jugak wahaha

      Delete
    2. pemalu konon..citt..

      Delete
    3. mmg pemalu pun kahkahkah :">

      Delete
  2. kalau aku pi sana nanti aku singgah...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kalau ade peluang bole dtg ye bobot ^^~

      Delete
  4. Chuu, mohon support ticket flight! Konfem aku sampai sana punyaaaa. Haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap maaf kerana admin tidak menyediakan tiket penerbangan mahupun tiket bas, namun begitu sekiranya anda hadir berkemungkinan besar tiket makan jagung di tepi pantai queensbay akan di pertimbangkan.

      harap maklum :)

      Delete
    2. Jagung bakar ye Chuu! Best la dpt mkn jagung bakar tepi pantai. Nak nakkkkkk. Haha!

      Pakcik, permohonan kita ditolak mentah2 laa. Admin tak cukup bajet. Mwahaha! :D

      Delete
    3. iye! jgung bakar je mampooo =)) admin x cukup baget. nk kuakan kad jemputan ni pon dah makan baget wakaka

      Delete
  5. teringin nak pegi tgk pameran seni ni...tak berkesempatan dan tak penah ade peluang...huwaaaa.... T___T

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ade peluang kene grab la ni ezmaliza :D

      Delete
  6. alahai...jauh bebeno dari nilai ni hah.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nk buek cemano, event mmg kt penang :P

      Delete
  7. wah, seni...mmg best nie. tp mmg xdpt pegi..
    aigooo~~

    =.="

    ReplyDelete
  8. oo org2 seni mesti suka pameran ni kan ;)

    ReplyDelete
  9. alamak. mesti syok kan!

    dill.

    ReplyDelete
  10. ala..jauhnya...aku walaupun bukan org seni tp kalau buat kat kl aku pegi jugak kalau free. hihiihihi

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.