Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, May 13, 2012

Street Love Fighter XD

Kelmarin aku rasa malang betul. Hari yang malang..tapi nanti-nantilah aku cerita hari yang malang tu kan. Nak dibanding dengan hari semalam yang sangat berbuanga-bunga ouch.. Untungla ade org blanje jalan2 kehkehkeh :D

#Enty bergambar versi personal trip ahah!

Meet Chun Li, Ryu and the geng., Wachaa!

Street Fighter-- versus Bison. Da mcm twin aku tengok.
 Jangan tak percaya, Bison tewas di tangan brader ni :>  




Bajet da hebat la tu jejak menara KL XD





Kalau nak bercinta x boleh malu-malu nak jiwang wakaka :))
>>alang2 iklan Rosales Couture skali hihi<<


15 comments:

  1. woaaaa..ko pegi cosplay kat mane ni?..1st time nampak gambar laki ko ni chuu..tanda2 nak kawin tak lama lagi la tu..hahaha

    p/s : hepi anniversary chuu..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cosplay pavilion mali, event ps vita., teruje gile aku jmpe dorang. pakej dua2 gile game. loncat2 nak amek gambo ngan mereka wakaka

      Delete
  2. hahahaha...amboi2.kemain lagi ye.moga kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin,ke anak cucu.

    ReplyDelete
  3. pewitt..detin detin..ngahahaha XD

    ReplyDelete
  4. hahah oke tak bole malu2 .. kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik gugu dokter cinta mesti lagi tahu byk perkara hohoho

      Delete
  5. haa.. hensem pun .. hahahha

    ReplyDelete
  6. Alamak! Dah telambat lak aku nak komen. Yg penting Chuu, kalau nak bercinta tak boleh malu2 nak jiwang. Selamat berbahagia, Chuu :P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.