Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, September 26, 2012

Angin Utara


Tak salah untuk berubah kepada sesuatu yang baru sebab kedang-kadang perubahan itu membawa kebaikan. Perubahan yang kadang-kadang menjahanamkan diri pun ada. Jadi terpulang pada yang merasa dan mencuba. Lumrah manusia berubah. Dari satu tahap ke tahap yang lain. Cuma yang menjadi kuncinya adalah berani untuk mencuba sesuatu yang baru. Macam yang pernah Amy katakn pada H; lama-lama biasalah tu.. bagus Amy! (╯3╰) 

Aku doakan Amy akan terus maju jaya dan berani mencuba.

58 comments:

  1. one and two~
    wo and three~
    three and one~
    one and two~

    i nombor satu~~~~

    ReplyDelete
  2. berubahlah! hai amy.. c watak dlm entry.. ngeh!

    ReplyDelete
  3. apa kena mengena ngan angin utara?? hehe....

    ReplyDelete
  4. Tapi ayat tu bukan kau yang cakap ke Chuu? Ke Amy tu Bintang Utara H? Bekas teman wanita Sg Petani mungkin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jauh bebenor larinya..Angin Utara tak ada kaitan dengan Bintang Utara..kot..:p

      Delete
    2. 1 lagi..yg Sg. Petani tu x pernah jadi bekas teman wanita pun :D

      Delete
    3. not even teman wanita..hahaha

      Delete
    4. Hahaha! Saje2 je aku teka. Aku ingat la. Yg Sg Petani tu cuma gadis yg kau suka kan? Tp Bintang Utara tu ada kena mengena ngan Sg Petani tak? :D

      Delete
    5. Bintang Utara tak ada kena mengena dgn Sg. Petani la..hehe

      Delete
    6. Yang penting Amy adalah amy., ngiahaha!

      Delete
    7. ekceli liyaa mcm dah dpt tgkap siapa amy. tp mungkin konfius agknye hahaha

      Delete
    8. Err err tak aci! Kalau aku dapat tangkap pun, mesti H sangkal nanti. Chuu bisik kat aku Chuu :P

      Delete
    9. Chuu memang.. Pembuli! Eh? Sape?

      Delete
    10. aku pulak! ni sape buli sape ni :-w

      Delete
    11. H suka sape ni? grr.kihkih..hai amy.amy nak ubah flight p utara ke? kihkih. ubah kpd kbaikan...xpe.. yuyu doakan!;)

      Delete
    12. Bintang Utara tu ialah bintang yang paling terang..somewhere kat kutub utara..dan kalau dilihat daripada bumi, Bintang Utara tu seakan tak bergerak daripada langit, even bumi sedang berputar..

      So Bintang Utara dalam entry aku tu, mirip sesuatu yang terus ada meskipun aku lari ke mana2..hehehe

      Delete
    13. Owh baru aku paham maksud tersirat. So kesimpulannya siapa Amy? Grrr. Jwpn ni ada kena mengena dengan Amy ke?

      Hi Yuyu! :D

      Delete
    14. kalau jawapan ni ada kena mengena dengan Amy, mesti aku taip kat blog aku, biar dia sendiri baca..kan kan kan? :p

      Hai Yuyu! >:D<

      Delete
    15. Hai yuyu! *nk jugak bertegur sapa =P

      Hakikatnya jawapan H lngsung x mmbntu dlm mencari identity sebenar Amy. Amy takde kaitan dgn bintang utara yang H maksudkn.

      Sebenarnya aku dah tmalu masa H kenal Amy /_\

      Delete
    16. Btw, angin utara yang aku mksdkn pulak adalah perubahan yng bakal aku tinggalkn..sebelum ni menetap di utara jd sekarang nk ubah angin. tu je hahaha..but still aku ambik idea tajuk dr entry H *mohon maap* =P

      Delete
    17. sedar diri yuyu ni student. x abih2 blaja. asik ketinggalan je korang cakap ape. srobsssssssssssss.

      Delete
    18. Tcer Yuyu, kita pun student. Hehehe

      Delete
    19. yuyu tcer kenape tetibe jd student student..ngeee XD

      chuu

      Delete
  5. berubahla kerana diri sendiri. jadi nnt takkan fikir apa pandangan orang. bagi pendapat aku la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp sometime kite kne amek twu gak pndpt org len, hehe tu bg aku lak :P

      Delete
  6. betul tu.. berani mencuba sesuatu yang baru.. jangan takut.. kalau tak cuba, kita takkan tau apa keputusannya.

    ReplyDelete
  7. berubah kena ada keberanian...kalau takut2 nak berubah nanti tersekat2. cuba jaya... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba sampai bjaya kan :D sekat2 cmne lak ekeke

      Delete
  8. wah.. angin utara. buah tangan dari penang. ;)

    ReplyDelete
  9. aku lost . betol-betol losttttt...

    zzzzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. hlovate cakap : changing for good ain't a crime :)

      Delete
  10. berubah adalah seperti kelahiran baru..warnai dengan sesuatu yg baru

    ReplyDelete
  11. Hye..! berubah kepade kebaikan sgt bagus kaaaannn..semoge berkekalan..(^_____^)..

    ReplyDelete
  12. kena ada perubahan juga kan..sampai bile di bawak takok yg lama..haha

    ayat nana x bley bla plak.. :p

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.