Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, September 8, 2012

Digital Paint: Free Wallpaper Yuna




Free stuff-- main2 vector. Haipp~byk main ye sekarang


30 comments:

  1. Replies
    1. ni yuna final fantacy bukan yuna tu :|

      Delete
    2. terukir di bintang~ tak mungkin hilang~ bukan ea?

      Delete
    3. yunalis zarai..malangnye bukan =P

      Delete
    4. haha ak rasa mr.H saja jer nk troll ni...die dh tau pun yang yuna ini bukan yunan yang itu :P

      Delete
    5. uish., troll pon kne layankn jugak kopi..bhahaha XD

      Delete
    6. aku pun mula2 ingat yunalis.. muehehe... hebak chuu~

      Delete
    7. muehehe., buat asah bakat xpe kan :P

      Delete
  2. dah lama tak main FF. dengar2 akan ada muvi FF lagi tapi tak tahu bila kuarnya. hoho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho beta x penah men game dy pom., tgk movie je XD

      Delete
  3. Kau buat sendiri eh vector ni? Cantik!

    ReplyDelete
  4. gua keliru yuna oh bulan dengan yuna ni

    ReplyDelete
  5. yuna final fantasy ye?hahaha. ingatkan yuna hair cair..hehehe

    ReplyDelete
  6. wow...lepas ni boleh buat untuk antooungu pulak chuu...hee

    ReplyDelete
  7. cantik.....walaupon x kenal yuna ff nih....

    ReplyDelete
  8. Aku nak yg kaler pink tu. Cantek! :D Wat lagi Chuu wallpaper len. Ehh, demand lak. Haha!

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.