Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, September 2, 2012

Self-Portrait Vector: Syazieka

Hye korang. Angkat tangan keluarkan 3 jari.--P.e.a.c.e! Ika version


36 comments:

  1. lepas ni kalau nak buat peace nak keluarkan tiga jari ah,hehe, comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe 10 jari pon bole., tp da x jd peace :P

      Delete
  2. Replies
    1. bila kau nak lukis aku nih? grrrrr

      Delete
    2. kalau kau tengok kat gambar2 dalam album aku kan, ada byk la jugak gambar aku buat peace tiga jari..hehehe

      Delete
    3. sebenarnye kan., aritu aku ade tgk gmba dlm album ko., tp x twu ko yg mane satu..

      Delete
    4. Aku terus gi tengok album H. Dah! Aku dah kenal dah yg mana. Haha!

      Delete
  3. berseni dan berseri. peace 3 jari!!

    chuu...selamat hari raya.
    lama aku tak singgah sini.

    ReplyDelete
  4. aku nya gambar bila nak keluar kat sini ha????

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana? mana oder form tu? mana???? mana?????

      Delete
    2. amboi garangnye..inbox aku gmba yg ko nk vectorkn

      Delete
  5. sepupu aku pon peace kuar 3 jari =.='

    ReplyDelete
  6. itu peace je janji pengangkap tu???hehehe..anyway, its nice and chomel..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. comel.. chuu.. buat muka aku lak.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. cantiknyaaa..kreatif orang yang lukis nie :)

    ReplyDelete
  9. nice.. sangat nice.. bijak mengenakan warna yang sesuai :)

    ReplyDelete
  10. haha.. ada jumpa satu iklan kat blog ym.bundle.
    teruskan melukis. praktis mk perfek. potrait2, benda yang amat jauh tuk sy boleh lakukan. lol. tahniah dgn bakat yang ada.

    sy tak pasti presiden USA yg mana pernah buntu untuk melukis. namun someone meletakkan titik hitam atas kanvas putih miliknya. Apa yg perlu ialah memulakan, hasil adalah hal kemudian. lol.

    ReplyDelete
  11. Anak buah aku dulu pun wat peace 3 jari Chuu. Tak reti betul dea nak turunkan jari lagi satu. Tp skang dah pandai dah :D

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.