Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, September 7, 2012

Kalkatu Selepas Hujan


Main-main  kamera. Roll--action! 





19 comments:

  1. err ni rakam gne kamera fon ka? mcm clear jer rakam...kalkatu? err oh itu nma penuh die..haha ..ak biasanya paggil 'KATU' jer menda alah serangga tu...kurg ssuatu kt vid tu, xdak narrator kekeke..hang kne letak suara hang tu jgk chu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejadah nk letak suara aku, hahaha.,ko jgn nti aku jd narrator nyesal lak ko bhaha

      Delete
    2. harus la kene ada suara ko chuu..nnt meriah ckit video lebih2 lg kalau ko dendangkan bait2 ungkapan kt akhir video tu :)

      Delete
    3. ngee belum lagi kot., nti kalau berkeyakinan lebih bru letak suara lol

      Delete
  2. kalkatu? aku tersebut kalkulator td.. hahaha.. aku panggil kekatu jer.. anak kucin tu comeyyyyy.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehee., asalkn ade bunyik pon bole la mell.,

      Delete
  3. wah.. macam dokumentari la. terbaik.. lepas ni boleh buat yang lebih baik lagi ni.. ada bakat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje2 je ni., haha
      senanye aku rase cm mengarut je video ni -__-ll

      Delete
  4. aku sebut kelkatu, eh mana yg betul sebutan dia eh? hehe

    ReplyDelete
  5. wahh, kali pertama tgk port kalkatu ni, huh...

    ReplyDelete
  6. banyak lak benda menarik selepas dan sedang hujan. menanti, menikmati dan terseksa diri? pergh. banyak mengarut pula. lol. sebab gambar bawa seribu makna, jadi video bergerak mengintepretasikan lebih banyak lagi. lol.

    menarik tak jika hujan turun, kaca jernih di atas kita dan air hujan terpercik melanggar kaca? jika ada guruh dan petir mungkin lebih indah walau kadang menakutkan juga. lol.

    ReplyDelete
  7. Tengok video ni, wat aku rasa cam nak tido je Chuu. Nyamannya! Besh wooo hujannnn :D

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.