Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, August 29, 2012

Tiada Lagi Dia Di Sini


By the time I wrote this entry she is no longer with me. Dia baik sangat dengan aku+manja. Masalahnya, emak dah tak sanggup berhadapan kerenah anak-anak dia. "Tapi dia baik..mak tak suka anak dia so bagi la anak-anak dia. Jangan la bagi dia kat orang" lebih kurang cmtu la aku ckp kat emak.
Betullah kata orang, kalau sayang berpada-pada. Kalau benci pun berpada-pada. Aku yang satu masa dulu tak berapa nak gemar pada kucing at last dah TERsayang gile sampai nak lepaskan dia pergi pun aku sanggup. "Sekurang-kurangnya ada orang nak jaga dia, daripada dibuang macam tu je" kata ayah. Nak pujuk aku lah tu.

Dia & Putih yg sangat akrab

At last petang semalam aku terpaksa lepaskan dia dan anak-anaknya pergi.
Tinggallah Putih di sini. Akan ku kenang dia sampai bila-bila.. 
#nangis kuat-kuat sambil pukul bantal.

29 comments:

  1. Replies
    1. oh xtau cara pujuk org yg sedang mnangis pukul bantal [=.="

      Delete
  2. aku second. eh?
    ohh chuu chuu.jgn berduka. nak aku tolong pukul bantal skali ke?

    ReplyDelete
  3. Chuu. Aku err, aku err, takpe lah aku taknak pecahkan rahsia. Btw, takkan kau sanggup nak pisahkan ibu dgn anak2nya? Lepaskanlah semua. Kalau mereka terpisah lepas tu pun, bukan kau yg pisahkan.

    Sabar Chuu. Bantal tu tak bersalah :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. liyaa: haaa., baik ko ckp secret ape tu liyaa., tu la.,akceli aku nk pisahkan jugak., kejam kan aku haha. tp nk buat cmne. bia je lah..

      sida: ko sokong ape haa.. haha

      Delete
  4. due due comel. hhaha. aku ade due arnab skrg, tu pun dlm proses pelepasan, sebab ape? sebab nti aku masuk uni takde sape nak jage T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak sedeynye.,mesti comel je arnab tu kan..:D

      Delete
  5. emm kesianya..tinggal putih sorang2,
    dah..dah..jangan nangis..bak sini bantal tu, aku g spin..

    ReplyDelete
  6. anak dia kenapa? suka berak merata eh?

    xpe, at least ada putih.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak., salu mmg tu je prob dy.. huhu

      Delete
  7. tu yg malas bela kucin.. dah syg.. hilang la.. mati la.. kena bg org la..huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu, sebelum syg baik bagi org kan mell

      Delete
  8. haa.. kan btl aku kata dulu.. ko mesti akan suka kucing punya.. huhuhu.. x pe chuu.. saya pernah mengalami perasaan seperti itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kisahnye.,doa ko dah tmakbul nih hehe

      Delete
  9. kucing chemay kat rumah ni pun mak nak kasi kat orang.
    sebab dia suka buat perangai.
    sedihhh
    :(

    ReplyDelete
  10. oooo.... mesti sedih gila sampai banjir kan kan kan...

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.