Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, August 18, 2012

Perempuan


Acap kali aku bertanya soalan demi persoalan yang sama hingga sampai ke satu tahap aku sepatutnya sedar dan seharusnya faham. Redha atau lebih kepada menerima sesuatu yang sememangnya telah diaturkan untuk aku. Aku perempuan--itulah bezanya.

" kamu masih dibawah tanggungjawab mak dan ayah sehinggalah kamu berkahwin--insyaallah suatu hari nanti"



20 comments:

  1. Begitulah hakikathya. Nanti kita dah kahwin n ada anak, kita akan faham kelak ;)

    ReplyDelete
  2. dah kawin kene raya kat umah mak mertua..

    ReplyDelete
  3. kalau kau tunggu semalam sampai bila pun tak jumpa...
    hahaha

    kueh

    ReplyDelete
  4. Err kenapa ni Chuu? Ayat kau yang perenggan pertama tu sedapp. Yang perenggan kedua lak membawa persoalan. Chuu, nikmati kehidupan bujang sebelum kau kawen & perlu memikul banyak komitmen. Moga jodoh cepatt sampai :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha., perenggan kedua tu, mak aku punye ayat :P

      Delete
  5. err... kawen ?
    chuu , nanti kalo ko kawen , maken berkurang geng single trang tang tang..
    takpe , hope ko cepat dapat jodoh ye,, amin ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam nk kawen cepat je ye entry aku nih?? kahkah

      Delete
  6. wahhhh..sedap la baca ayat kau..menusuk..

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.