Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, August 17, 2012

Posto! Posto!


Nangis-nangis guwa buat kad raya ni.
Istimewa untuk semua teman2, supporters, pembaca dan followers 
blog Chuu Muqhlis. 

Maaf Zahir dan Batin :)

21 comments:

  1. hahaha salam eidul fitr juga chuu...mohon kosong-kosong

    ReplyDelete
  2. salam aidil fitri, bt, simple n nice kad ni, hohoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho ty., salam aidilfitri juga wafiy!

      Delete
  3. Selamat Hari raya chuu. maaf Zahir dan batin,mohon kasi duit raya kat aku ye :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, jgn kate duit raya, smpul raya pun aku xde haha

      Delete
  4. selamat hari raya chuu..jgn lupa dtg umh aku..ajak chak skali..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe insyaallah..selamat hari raye juga..

      Delete
  5. haha...parah nangis2 buat kad raya...

    ReplyDelete
  6. pertama...Hahahaha..
    Selamat hari raya chuu, pelan rumah takde? Kehkehkeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekeke, skang byk kemjdahan, ko tnye cek gugel pon boleh jumpa rumah aku kehkeh :P

      Delete
  7. jangan menangis.. sebab bila awk nangis, saya pun rasa nak menangis jugak..

    selamat hari raya aidilfitri.. mohon kemaafan jika ada terkasar bahasa dan terguris perasaan awak ye.. maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf zahir batin juga., selamat hari raya boni ^^
      err..jgn nangis.

      Delete
  8. Time kaseh Chuu kasi kad raya istimewa ni. Maaf zahir batin juga ya! :D

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.