Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, July 2, 2011

KL Sentral dan KTM

Aku nih bukanlah pengguna harian perkhidmatan ktm tapi ada la jugak. Aku kadang-kadang tak faham lah, ktm nih rasanya nak memudahkan orang pergi sana-sini (kalau tak de ktm memang susah). Memandangkan abang aku eksiden tempoh hari, jadi aku gagahkan jugak balik rumah, niat nak melawat. 




Bertolak dari ktm Padang Jawa memang agak selesa, sebab kat situ aku rasa agak lengang. Aku nak dapatkan seat. Memang itu pun motif aku. Tapi bila sampai KL Sentral memang aku lemah, sebab aku nak ke laluan Rawang so kena tuka platform. Nak pulak time orang balik bekerja. tak cukup dengan tu ada kanak-kanak riang bagai ntah ada rombongan sekolah agaknya. 




Nama pun KL Sentral, ce bagi tempat menunggu tu kondusif sikit kan bagus. Delay pun lagi satu hal. Tapi lawak la bila tren sampai dengan muatan penuh je, kat ruang menunggu tu semua mengeluh; "HAAA???" himpit bahu ke bahu dongak kepala tinggi-tinggi bernafas tercungap-cungap. Over tak? Tak tahu lah macam mana orang yang memang menggunakan ktm setiap hari. Mesti penat. kan?




Cakap lebih-lebih kang orang cakap x bersyukur pulak, tettt! 




stickynote: Selepas menempuh hampir 20 stesen., im home! :D
p/s: chak :)



7 comments:

  1. saya tiap2 minggu blk naek ktm.. letih o sesak2 kt mid..

    ReplyDelete
  2. im home too..heheh semoga cepat sembuh pd abg kamu yerr

    ReplyDelete
  3. 20 stesen tu.. wah, mesti lengguh punggung~~ hehe

    ReplyDelete
  4. @peep: sesak cm sardin :P

    @eton: ape chak2 xD

    @nano: ngehee., nk eskem :P

    @amna: klu dpt seat xpe., untung la :)

    ReplyDelete
  5. aku rajin gak naek KTM dlu2 mase zaman xde lesen. skrg ni kalo nak keluar pk dua tuga kali dulu kalo kena naik KTM. haha. better lagi naik motor g KL.. kikiki..

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.