Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, July 22, 2011

Final Stage: Let's Pray :)





Tajuk entry nak bahasa omputih jek, huh! Final stage before presentation design2 packaging untuk usahawan dari Sabah. Agak stress sebab pc semakin lembabun. Weekend ni sumpah aku plan nak balik rumah melawat mak dan ayah *aku anak yang solehah tahu? tapi terpaksa aku pesongkan untuk final touch. Eceyh, ayat final touch macam ade magik jek kat tangan aku ni -__-' 


Btw, aku on the way memulihkan bibir yang kering. Mak aku cakap minum air putih banyak2 tu baik. So lets pray for Chuu. Semoga berjaya settlekan semua kerja dan pulihkan bibir yang kering; yuckss! >__<


Stickynote: At last aku la yang asek ulang alik toilet -_-'


4 comments:

  1. kurang minum air ni... msti bnyk layan coolblog..hehe

    ReplyDelete
  2. gud luck bebeh! :)
    bibir kering tu seksi maa XD

    ReplyDelete
  3. penat kita bekerja chuu.. huhuhu...

    ReplyDelete
  4. @saiazuan: kurng mnom air saje

    @azam: okei teruskn untuk berbibir kering kahkah!

    @eton: sabo mak :P

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.