Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Monday, August 2, 2010

Superseni0rita~


Dan suatu hari masa itu akan tiba apabila kamu yang dahulunye pernah bergelar juni0r
'naik pangkat' siket menjadi seni0r yg x bape nk bes0..hahaxx..
Setiap tahun, 1 majlis akn diadakan bg meraikan pelajar2 baru yg menempatkn diri mereka di School of Art, USM. Bende ni akan dilaksanakan oleh student ta0n dua,,Kalau macam tahun lepas malam kami juz ade makan2 dan performance time mlm, name mlm tuh-->
Malam Aura Samudera.
Tapi kali ni ade games plak pagi tu,, dan malam baru ade makan2 n persembahan dari student tahun satu^^v


Design T-shirt Rev0lution Night 2010

Time pagi ade explorace, tapi aku dan beberape rakan tahun dua dipakse j0in gaks explorace tuh, aiyakk~ mule2 malas m0 join,,tp aku ikot gaks r,,last2 kami bukannye explorace, fotoshot je lebeyh,,==!!

chuu, tun, yaya, azam


Rev0lution Night 2010 yang begitu happening,,aku yang d0k dlm majlis tuh pon bule sewel dengan performance yg bez..tambah plak dengan budaks2 art yang pale otaknye mas0k air^^v,,paling bez skali time MAKAN,,huhu,,mmg s0dap~ tp actually aku pon x pasti samada mmg sedap atau aku yang kelaparan al-maklumlah dari petang aku tahan kelaparan aku untuk mkn kt school,,aku dah bayar kowt,,rugi r kalau dtg bwk per0t yang da kenyang,,h0h0~

tapi overall mmg bez gilak,,h0h0
congratezz all
v^^v

0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.