Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, August 5, 2010

tolong buatkan garisan untuk saye..


Just nk share things yang aku dan kawan2 buat dan study dalam kelaz,,^^
Drawing class, baru aku sedar betapa line tu boleh jadikan sesuatu drawing tu cukup kuat kalau quality of line kau betul2 mantap.. aku ni bukan reti drawing pon, sumpah, basic pon taraks--> juz bergantung pada minat, kata org kalau buat bende yang kita x minat tak kn jadi..hihi..
Lecturer aku tunjuk kt kami w0rk student2 past year,,perghh~ hebat2 belaka.,
nk jadi macam mereka.,=,=!!



s0 untuk ke arah itu, kne la practise selalu.,
Practise make perfect,,peace ^^v

Subject matter aku: Daun pisang kering
Media: Charc0al









Akhirnye.,



0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.