Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, August 7, 2010

semalam


Semalam yang datang dah pun pergi dan apa yang aku pasti ianya tak mungkin akan berulang kembali. Setiap hari aku kehilangan semalam., x kira ape pon keadaannye..semalam tetap pergi dan tanpa aku sedari aku terpaksa meniti hari ini dengan rase tabah dan penuh dengan harapan..harapan yang pada akhirnya aku sendiri pun masih belum pasti..

Semalam yang rasenye panjang tiba-tiba hilang begitu saje, semalam yang rasenya cukup bahagia dah pun tiada.,pergi meninggalkan hari ini untuk aku tempuhi..

Dan hari ini, episod baru bermula., setiap langkah dan harapan sentiasa aku semat dalam hati kerana aku percaya setiap hari yang baru bermula pasti masih ade bahagia dipenghujungnye..kerana aku percaya aku masih ade dia~

2 comments:

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.