Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Tuesday, August 24, 2010

tipah tertipu~



Semalam aku nga on9 cm bese smbil layan lagu2 yang ntah pape, tetibe ym akuh bergegar..BUZZ~ ad0ii, terlucut jantung aku., grr,, cek tun!

cek tun : 0iii, emegency!!
aku : aa?
cek tun : kawan aku ckp sok ade test SHE -->subjek Hubungan Etnik yg sume owg wajib amek
aku : oii, bia betik doL?

huh, bila dah kua sttement cmtuh mula la menggagau kan., masing2 menggelupur,,hahaxx padahal memang da lame aku ngn rakan2 sekalian x attend kuliah utk SHE. tibe2 ade test plak~

aku pn on la akaun facebook aku,, nk tengok perkembangan yang berlaku,, mak aii~ aku lambat~ da kecoh upenye rakan2 sekalian dgn kab0 angin kus2 neyh=="
tapi masing2 pn x pasti, nk dijadikan cerita aku pn pasang niat--> esok aku kne bangon awl neyh, kene gaks datang kuliah SHE tu, walaupon aku tawu klu ade test pon komp0m aku x ley jawab,,huahua., hurmm,, kuliah SHE neyh kul 8 pagi--> no w0nder la mmg sume liat nk attend pagi2 bute,,kuikui~

Dan pagi2 lagi aku da bangun,, uii semangat kan..tibe2 dtg plak kuliah pagi neyh., aku roger2 nan cek tun nk g skali ngn dia,, sampai je kat lecture hall..

perghhh`

bapak penoh,, x penah2 hall ni penoh en,, tibe2 arini penoh sampai melimpah ruah manusia sekalian yang dtg, baru la aku tahu- kab0 angin kus2 malam tadi upenye da tersebar luas ke segenap telinga,,hahaxx

aii, x risau plak aku ade test,, mmg la bhaii~ kab0 angin je upenye~ kuliah jalan cm bese je, siap bagi kua 1 jam awal lagi tuh! tapi yang bez ni last lecture kowt,,hee~
tipah-tipah sekalian mmg dah kene tipu., satu je aku nk cakap--> ad0ii laaa =="



0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.