Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, August 11, 2010

masa aku akan tiba--Vol.2

Masa aku aku tiba..
time konv0 tu seronok je rasenya., aku tengok sume orang muka hepi gilak..aku yang tengok pon tumpang hepi.. orang yang grad tu lagi la hepi., senyum sampai telinga agaknya., yang jd family tu komfem bangga ^^..sebab ade family member dorang yang dan pon berjaya menggenggam segulung ijazah., aku bila pulak..hehe
insyaallah..





Ni la cek aniza dan cek ain., grad jugak dorang yer..aku tumpang gembira atas kejayaan di0rang..lepas ni dah nk keje pulak en., bila aku pikir balek diri aku., risau jadinya..haishh..

Sweet mem0ry with all of y0u^^,
yang sebelah cek ain tuh kakak dia--> cek mizu (bkn nama sebenar)
cek mizu bez laa..dok nan kam0 1 ari bule pecah per0t saye., ngee~

btw, d0akan aku akan grad jugak 1 ari nanti.,
bila?
ade laaa..


...
END MASA AKU AKAN TIBA

0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.