Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, August 8, 2010

mase aku akan tiba--vol.1

Pagi-pagi lagi aku dah kua.,asgment 1 hal..lagi 1 hal-->ex-j0limate aku, m0 konv0 daa~ aku pn tumpang bangga dengan kejayaan mereka..

congratez cek aniza dan cek ain ^^v

Aku kena buat asgment pasal konvokasyen nih, s0 niat aku mula2 nk snap pic byk2 untuk settle asgment aku tuh., tp sebelum tu aku kena tunggu majlis tuh abes dulu, lagi pon aku dan janji ngan cek aniza dan cek ain- mintak tlg dyowg jd model2 aku la kononnye=="

Tunggu dan tunggu~ bila la plak agaknya aku nk grad eaa..pejam celik sekejap je masa berlalu, harapan nk grad mmg tinggi-->doakan aku juga turut berjaya, okei^^ nway, kalau x usaha mmg susah la jawabnya..tapi kadang-kadang orang ckp.." ko jangan angan2 je lebih.."..betul ke?
tapi aku rase angan-angan tu la bagus, at least ade la gak cita-cita..untuk berjaya..betul tak?

aku tanya ni...

BETUL TAK?!


0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.