Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, September 1, 2010

Pergi x kembali

Salam, lately buzy cket settle pape yang patot dan yg penting skang aku da pon berada kt uma,,buat ape kt uma?? jgn x percaya., cuti raye., bhahaha~ awal kowt aku balik rumah. Actually banyak benda yang berlaku beberapa hari ini rase nak cerita semua, bule x ^^v

baru-baru ni, pada suatu subuh yang hening .,hening la kowt~ mak aku k0l., ingat nak kejut aku untuk bersahur., jarang betul mak aku kol time2 cmni., then aku dapat satu berita yang agak mnyedihkan., nenek aku dah kembali ke rahmatullah,, innalillah~

aku ingat lagi time aku nak blek U aritu, aku salam nenek pastu tu dia cium aku~ smbil tu dia menangis, dia cakap takut2 x jmpe lagi., haishh.,at first memang mcm x percaya, lepas je dapat berita tu aku macam x boleh nak berfikir., cepat rasenye nenek dah meninggalkan kami., tapi lame -kelamaan aku sedar., ajal maut di tangan tuhan., bila2 masa je Dia boleh nak tarik nyawa hamba2Nya., dan apa yang aku patot buat bukanlah hanya menangis., lebih dari itu-sedekahkan yassin buat arwah., alhamdulillah-lepas subuh tu aku tenang cket :)

walau ape pon., hidup mesti diteruskan., syukur sbb kam0 ade., tengs teman aku ^^v
semuge Allah tempatkan arwah nenek dalam kalangan orang2 yang solehah., amin., al-fatihah~


0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.