Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, September 4, 2010

mesti-- dah nak raya la !!


mule-mule skali; wahidah adalah kazen aku [fullstop]

3sept2010--plan dengan wahidah kit0wg nk g kL, shopping la kowt; bajet aku pn x beli baju raya lagi., kalau dah namanya nak sambut raya, baju raya baru antara satu kemestian walaupun kadang-kadang kalau difikirkan x semua orang berpeluang pakai baju raya baru setiap kali menjelang hari raya.,

pagi2 bute ngn mata tutup lagi dah kua umah., awal gilak kowt aku kua umah then g umah wahidah dan troslah kami menuju ke destinasi yang nak dituju., plan nak g pusing Jalan Tar ngn singgah Midvalley.,memandangkan awal lagi kami pon jalan je lah tanpa arah yang tetap., then da tghari cket baru kami mulakan operasi sebenar., cewahh~ jalan-jalan cari baju raya., hahaxx

jangan kata baju banyak, orang pon banyak., besepah2 manusia~penat w0o jalan sane sini carik baju x de gaks yang berkenan., so kami survey je dlu + banding2kan harga- penting kowt nak baget duet betul2.,hihi

tertarik dengan baju kurung c0tt0n~ just nice., dan yang x bule blah mate aku nampak WARNA MERAH s0km0.,ngee>.<" aku tgk warna laen pon merah gaks mata aku pilih., adess~
baju c0tt0n yang aku beli x bajet pon nk buat raya~saje2 jep.,hee~

baju kurung c0tt0n yg aku beli+selendang [ni bukan baju raye yer.,hahaxx]


hari tu masing-masing aku ngn wahidah borong 2 pasang baju kurung setiap se0rang.,muaahaha~

trend skang aku tgk sume jenis baju kurung 'bercekak'. akceli x minat sangat tapi kadang-kadang aku tgk orang lain pakai nmpak c0mey jep; tp x tawu la kalau aku pakai tiba2 x c0mey kn.,wuwuuu T_T., nak ik0t trend punye pasal aku beli la gaks walaupon harga dia agak saket la jugak~ ad0ii., dah la kaler purple ala-ala pink.,==" [ aku x m0 tunjuk baju raya aku., bweeekkkksss]

oke, dah.. tutup cite baju kurung- nak cite 1 situasi time kami blek plaks~., lepas berbuka baru kami gerak nak balek; ktm j0r la kami tibai ==' meh tengok neyh-->


lelaki dalam koc wanita

Lelaki dalam k0c wanita., aku d0k dalam tren tuh lame kowt- dr mid sapai la ke rawang., orang plak sikit pnye ramai., el0k je beliau neyh dok situ s0rang2, padahal da bape kali p0lis bantuan mintak keluar kat setiap stesen tp dia amat setia di situ nampaknye., aku x kesah sgt p0n snanye ngn beliau., tp wahida s0h snap pic dan secara x langs0ng masoklah beliau dalam blog aku free2 je.,hihi.. koc wanita neyh yang aku suke sbb senang., sebagai wanita., eceyhh~

malam tuh tid0 umah wahida., sampai2 je masing-masing terg0lek--charging energy.,h0h0~


0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.