Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Wednesday, September 1, 2010

ini cerita merdeka


aku nak cite gaks., pedulik ape akuh >.<"
ini memang cite pasal merdeka sebab ni time merdeka., nak cite., aku x penah sambut pon malam merdeka kat tempat2 awam., da dua tahun aku kat penang pon stil x pernah lagi join mane2 sambutan kemerdekaan., oh ye cakap pasal
MERDEKA.,
tiba2 aku teringat satu asgment aku yang memerlukan aku jadi photographer untuk snap imej2 yang berkaitan dengan warisan 1 Malaysia., ad0ii~ lari tajuk suda ==" sambung balek., hee


time malam merdeka tuh aku ade kt 1 lokasi di pulau pinang., ramai orang penang brkumpul kat situ., lame2 dok situ sambil tunggu detik 12 malam sampai naik fenin kepala akuh >.<' tujuan aku satu je-nak tengok bunge api ^^v..weeeeeeee~ aku parking baek punye tepi la0t., berhiaskan pemandangan jambatan pulau pinang di waktu malam,, cantek2., h0h0

kul 12--> ding dong... bunyik jam., cewahh~ xde lah., (bunyik jam aku buat sendrik., hahaxx) time tuh dapat la teng0k bunge api., tp orang len r yang bakar., aku datang tengok jep ^^v

memandangkan esoknye aku dah nak balek umah., lepaking lame cket~ da x twu nak buat ape aku p0n gerak la., hurmm aku neyh ade lesen tp x nah bawak bike kowt., cuaks t'lebeyh hihi., tapi malam tuh ade la sorang hamba Allah ni da cabar aku., hurmm,, memule aku x nak., sumpah x nak., lagi2 jalan kt penang ni len macam cket-(aku rase la.,) lame2 aku cube branikan diri ., weee~ cam x caye., ( jgn gelakkan aku..!! aku nak cite gaks,,grrr ) w0ah, berbekalkan mate aku ni yang silau dikala malam hari aku harungi gaks., eceyh., ni yang terase nak buat keje gila nieyh., jalan2 cari roadblock ., muwahahaha~

malam2 merdeka ni komfem encik polis besepah2., satu penang kowt aku pusing.,
3 roadblock skali aku sapu bersih ^^v besh2.,bhahaha.,

hurmm., puas hati., pakej dapat fenat skali^^

p/s: tenkiu bg akuh pkai mot0.. bwekkss..xD


1 comments:

  1. hahaha..stylo la gaya ko atas motor tu chuu..

    * saje selongkar muzium ko ni..hehe

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.