Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Sunday, September 5, 2010

kuih sempetart+d0d0l crispy~ ad0ii


Memandangkan semalam tid0 kat rumah wahidah, so hari neyh terpaksalah mak ngn ayah dia a.k.a p0kcik ngn m0kcik akuh hantar aku balek ke rumah., btw, wahida pon nak bermalam kt rumah aku pulak~ so x de la rase bersalah sangat.,agaknya laa =="


sampai je kat rumah tuh, rupa2nya mak aku ngah nak buat kuih tart nenas, katanya~ aku p0n usha la,, aiks~ awat cam feliks je tart nenas neyh., hahaxx., nak dijadikan cerita rupa-rupanya mak aku xde acuan untuk tart nenas tapi acuan semperit adelah~ alkisah maka berlakulah transf0rmasi di situ,,hahaxx--> adunan tart nenas; acuan semperit; pastu k0 letak la jem nenas skit--> aku bagi nama sempetart., wakakaka~



kuih semperit + tart = sempetart


sempetart half-made >.<

Pastu aku usha lua laks..., uiks~ d0d0L p0n ade., ish3~ aku dgr cite aritu x m0 buat dod0L., ni buat pulak~ h0h0 pasni sape2 yg nk order bole la yer., hahaxx ^0^ ayah aku cakap dod0L neyh dod0L crispy==".. aduyai~ na me x bule bla., apsal laks crispy; aku tnye- bila aku tgk betul2 ade sumthing pada dod0L tuh-ayah cakap beras pulut dalam tuh x kisar halus., sbb tuh aku ley nmpak cam manik2 kt dalam dodoL tuh==" ekceli aku x layan sgt dodoL2 neyh tp ayah mmg rajen buat; rasenya tiap tahun kowt ayah buat^^v


ayah ngn abg sibuk kacau dodoL aku pulak sibuk buat kacau., muahahaha~


Ni dodoL yang telah siap

Ni dodoL yang telah siap; nmpak x beras pulut tuh~ kalau x nmpak lagi 3 kali jumaat la tuh; hahaxx..besh3^^v nampak sgt raye makin dekat., weeeee~~~

peace ^^v



4 comments:

  1. cey. gaya buat kuih nk expert je :P

    ReplyDelete
  2. ingtkn kuih semperit
    tu fav farysa!
    hehe

    ReplyDelete
  3. cek weda yg buat mmg la expert^^v

    ReplyDelete
  4. farysa raye niy tibai semperit habis-habisan ngee~

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.