Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, September 24, 2010

stupiD noT iS dadaisM


amende la menatang dada-dada ni kan ==' aku jmpe menatang ni time lecture pasal avant garde., akceli aku p0n still baru pasal bnde ni tapi baru aku tawu yg bende ni agak menarik..:) adess- ape laks avant garde tuh?

teruja cket ngn spirit avant garde kuikui., disebabkan next week ade resentation on avant garde,, dgn material yg terhad aku ngn group aku menggali celah mne2 ntuk dptkn bahan pasal avant garde nih..

avant garde atau vanguard snanye bole dikatekan sebagai warisan hadapan. mcm mane yg dikatekan warisan hadapan tuh ialah apebila avant garde ni dilabelkan sebagai bey0nd boundaries atau mat saleh cakap pecah tradisi hahaha.. aku teruja bila spirit avant garde ni sebenarnye telah mmbawa kite satu dimensi yang kadang2 membawa kebaikan kepada diri kite sendiri.. nak senang paham korang tengok la icon macam lady gaga., cek gaga ni salah sorang yg membawa aliran avant garde., tgk dressing dia cukup., peliks nak mamp0s., ni la org ckp beyond boundaries..kate orang seni..hahaha [statement tutt**..xD]


cek gaga yang avant garde.,

spirit avant garde gak bule tgk dlm music., art., design., filem dan macam-macam lagi. kalau aliran avant garde ni x muncul, mustahil kite dapat rase kemodenan dan kemudahan yg kite kecapi pada hari ini..biasenye statement mcm ni rasenye lebih suit dengan avant garde dalam design..huhu.

dadaism ape kene mengene., grr ~

nak cite la ni., saba bley x ..zzzz.. dadaism ni salah satu drpd kesan pengaruh avant garde., dadaism ni bule dikatekan sebagai pekara yg merepek dan mengarut2 la kowt.. aku post entry ni sbb time wt research tetibe jmpe statement ni -->

DADAISM IS STUPID.

Iye ke? pada pendapat aku x sume dadaism is stupid.. akceli byk je bende2 yg dikatekan mengarut at last membawa keuntungan pada kite., contoh mudah: kapal terbang. ade ke orang dulu2 fikir manusia boleh terbang? mengarut! see, hari ni manusia pn da bule terbang kowt..

pop art-salah satu elemen avant garde

avant garde dalam fesyen- ni aku rase mmg dadaism gilak., adess


avant garde in design- kesan modernism


avant garde in film (kowt) sbb ni sebenarnye spread of Hansel and Gratel Story


### kenape aku rase entry ni lebih banyak cite pasal avant garde drpd dadaism., =.=" ad0ii~ maap~ layan je laa..hihi^^v


p/s; gambar sume dari encek google, tQ ^^

1 comments:

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.