Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, September 30, 2010

exhibition-1MALAYSIA CONTEMPORARY ART TOURISM, "Sparkles In Penang"


ermm., last day aku ade presentation;

sO what [?]
...

Hurm., ekceli dua presentation dalam satu hari- memang buat aku agak ting t0ng di situ., satu presentation on subject minor dan lagi satu presentation untuk subjek teori rekabentuk. Settle je presentation minor aku lebey kurang pukul 12, aku ngn cek yan, cek azam dan cek tun straight away gerak ke school..w0ah, ramai sgt orang kt school pasal ade gerai2 jualan yang dibuka oleh student yang ambil subject keusahawanan., dengar cite bende tu berjalan selama dua hari. tapi bukan pasal jual2 tu atau presentation yang aku nak cite., tapi pasal satu exhibition yang berlangsung kt school art-ku..hee~

Exhibition ni da lme kowt.,-1MALAYSIA CONTEMPORARY ART TOURISM, "Sparkles In Penang" name dia; tp baru berkesempatan g usya ape yg ade., komen utk exhibition ni awesome, sbb ade beberape work yg membuatkan perkataan ni keluar dari mulut aku--->

...WAAAHHHHHhhh...

Dari ape yang aku tahu., "SIP" ni juga diadakan dengan usahasama oleh Ministry of Tourism Malaysia, Tourism Malaysia Penang, Muzium & Galeri Tuanku Fauziah USM dan School of The Arts USM..ape yang menarik exhibition ni disokong oleh 9 lagi major galeri kat penang ni..ishh3~ suke aku g tengok exhibition2 cmni ^^v


Cek Azam, Cek Tun n Cek Yan ngah bagi komen utk exhibition nie ^^v

Gambar-gambar kat bawah ni adalah antara work yang dipamerkan pada exhibtion tersebut., tapi syg laa., gambar work yang aku suke tu x dpt nak letak kat sini..wuwuwuu~ T_T ..klu x, bule share ngn kam0 sume ~



hopefully akan ade banyak lagi exhibition cmni., suke3 ♥♥♥


0 comments:

Post a Comment

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.