Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Saturday, October 15, 2011

Gigi Geraham Bongsu

Pernah dengar gigi geraham bongsu? Katanya gigi  geraham bongsu juga menandakan kedewasaan sebab gigi geraham bongsu tumbuh antara 17 hingga 21 tahun. Mak pernah cakap masa mak kecil-kecil dulu mak demam sebab nak tumbuh gigi geraham bongsu!


Kelmarin aku rasa x selesa sangat pada geraham belakang. Sakitnya macam ada benda nak terkeluar je. Macam orang mengandung nak bersalin. Maksud aku macam ada gigi baru nak terberanak. 


**Paham tak apa aku cuba sampaikan nih -___-ll


First time aku lukis mulut detail giler, scary pon ade -_____-ll


Sampai lewat malam terasa sakit. Serius tak boleh tidur. Berlarutan ke pagi, rase macam makin membengkak. Even tak dapat nk tutup rahang dengan rapat. Aku fikir gigi geraham bongsu nak tumbuh kot >.<


Tapi menjelang tengahari, tiba-tiba rasa sakit tu makin surut. Bengkak pun makin susut. Sangkaan aku malam tadi meleset. Bila aku nak dewasa nih ?



 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.