Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, October 7, 2011

Bau



Tahukah anda ingatan terhadap bau adalah lebih efektif. Ngahaa-pandai je aku buat kesimpulan. Tapi ini serius. Penah tak satu masa korang terhidu bau sesuatu and at the same time terus korang teringat memori dolu-dolu yang berkaitan dengan bau tu. "eh..macam bau masa tadika dulu la" .. "eh macam bau cikgu fatimah la" kan?

Walaupun tak semua bau kekal dalam ingatan kita tapi sesetengah bau yang hidung kita dapat cam tu betul2 mengimbau memori. Korang ingat aku merepek ke?


16 comments:

  1. yela chuu..dimane ade bau kepsi,disitu ade restoran kepsi..kan.kan.kan..

    ReplyDelete
  2. @izzar: x caye sudeyhh haha

    @ym bundle: yelah, tak kan bau mekdi restoran kepsi pulak kan LOL

    ReplyDelete
  3. tak. aku pecaya teori dan praktikal tu.hahaha sebab aku punpenah alaminya. kadang ada bau tu baut aku terimbau zaman dulu. tp tak ingat pebende.

    ReplyDelete
  4. aku pcaya! kekdang cium perfume org yg lalu lalang kan tringat seseorang yg kita kenal

    contoh chuu lalu bau kambing, bila aku p tjumpa kambing tringat kat chuu hahaha

    ReplyDelete
  5. syaa ada memori...memori kampung pisang..jadi bau pisang ar..muahaha

    ReplyDelete
  6. @hanie: oke anda lulus kerana percaya kpd teori ini. xD

    @Jue: Grr nak kene nih hahaha

    @nana: pisang ade bau pulak ?

    ReplyDelete
  7. takde. aku lebih kat mata. hidu hidu memang kurang. kau tipu, haha.

    ReplyDelete
  8. ni mesti chu ingat bau kentut sesiapa ni kan kan kan?

    ReplyDelete
  9. mengimbau kenangan melalui bau...

    ReplyDelete
  10. @zaaid: wahaha, ko mmg pelik XD

    @Tukang karut: ade kentut pulak -__-

    @gugu: haha memori bau :P

    @nesa: setuju angkat tgn tinggi2 plishh hihi

    @kuihbakar: imbau kenangan melalui kuihbakar ponn boleyy :P

    ReplyDelete
  11. ohman! bau kentut tak pernah nak wangi,mengapa ye?haha

    ReplyDelete
  12. bau kentut lak cm ne... bau yang suci lahir dari bunyik yang murni :)

    ReplyDelete
  13. Tahukah anda bahawa saya sangat rindu untuk melihat kartun2 anda?
    Hohohoho!

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.