Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Thursday, December 16, 2010

tanam kacang hijau keluar taugeh; celah mane pulak keluar kacang hijau ?


panjang la pulak tajuk entry ni wakaka., tapi itu la yang aku pikir dari dulu., tengahari tadi masak sayur taugeh, tengah dok asyik aku asingkan baki2 kulit kacang hijau pada taugeh tu mula la soalan lame tuh datang  balik. time sekolah rendah dulu cikgu sains aku ajar letak kacang hijau dalam bekas atas kapas lembab, 2-3 hari pastu keluar la taugeh :)


saje je aku expose kulit kacang hijau tuh wakaka
"say cheeeeeeeeeesssee!!.."


dah tanam kacang hijau keluar taugeh, celah mane pul0k nak keluar kacang hijau tuh? pastu baru la aku tahu rupe-rupenye ade pokok kacang hijau..kesian2 kahkahkah.. kat bawah ni la pokok dia; omputih cakap  pokok kacang hijau atau orang kite panggil 'mung bean' .. LOL (>,<)


ni ha ghupe pokok kacang hijau tuh

ntah gamb0 memane la ni aku rembat @_@



sticky note: tumis taugeh dgn cili padi memang howtttt...auwww :P

12 comments:

  1. taugeh rangup sedappp
    uuuuuuu...lapa2 =p

    ReplyDelete
  2. tyme kecik2 je ske taugeh.
    da besar x ske. >_<

    ReplyDelete
  3. encik mamat suke kartun taugeh yang kat majalah tu je... hehe

    ReplyDelete
  4. xsuke taugeh..xsedap..haha..xsuke gak lau tetb mak suh siang taugeh..sakit tulang blkg dok bongkok cabut ekor taugeh..huhu

    ReplyDelete
  5. saya tak suka makan tauge...hehehehe...
    chu kena tag oren contest...jom join...ni link dia...

    http://aidazafirah.blogspot.com/2010/12/gojesh-in-orange-contest.html

    ReplyDelete
  6. suukaaa makan. aku pon pelik. camana boleh ada kacang ijau. kalau tanam kacang keluar tauge. eh? sains darjah 5 kot.

    ReplyDelete
  7. haha ! tak penah tgk pulak rupe pokok kcg hijo tuh..siannye sye .he

    ReplyDelete
  8. baru aleen tau rupanye kacang ijo tu dtg dr tauge ye.hu3.adeh

    ReplyDelete
  9. kahkahkah., ramai giler x suke taugeh

    ReplyDelete
  10. soklan menguji minda tu....hihihi

    ReplyDelete
  11. hahaha.aku pon baru tahu nie ha..cool.masyeh.bertambah aku ilmu hari nie

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.