Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
ChuuMuqhlis

Friday, December 10, 2010

perjuanganku


tolong la paham., bile dah namanye manusia- rase hepi., takowt, excited, cuak semua tu memang la normal., orang yang xde perasaan macam ni je x akan rase bende ni sume., atau lebih tepat sekali paranormal tak normal.dan bile rase itu datang, kadang kala semuanya bercampur gaul., bercampur aduk standard adunan kek lapis sarawak yg kemudiannye ditekan supaya padat ., okei, aku dah mencarut melalut @_@


aku akan berjuang ., dan hanya berbekalkan hati aku yang agak kental sebab aku dah rendam hati aku dengan air garam (ape jadah rendam hati dgn air garam =,=") ...maka aku bertekad untuk teruskan jua perjuangan ini., walaupon pada asalnya aku sedar bahawa perjuangan ini bukanlah hanya untuk kebaikan aku seorang., yeah!! gogo cek chuu!! aku dah bersedia., berdepan dengan ibu mertuaku ape jua keadaan yang datang. semoga semuanya berjalan lancar., amin :)


sila abaikan gambar di atas :P




sticky note: tajuk x boleh blah hakhak~ 


5 comments:

  1. hak3...
    aku dapat rase doe cuak2 ko uh...
    relax k..
    wat slumber jewp. :)

    ReplyDelete
  2. huahua., iye ke kaw dapat rase azam, :D

    ReplyDelete
  3. One of the truly best blog..

    www.fdausamad.blogspot.com

    Baca 3-4 entry lepas tu mesti jadi ketagih!

    i m not kidding..blog brader ni memang awesome!

    ReplyDelete

Melalak itu indah.

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan Editted by Chuu Muqhlis. All Right Reserved.